سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی:

مربیان بی کیفیت خارجی به درد دو و میدانی نمی خورند

غیاثی گفت: فدراسیون به جذب مربیان بی کیفیت خارجی علاقه ای ندارد چرا که جذب این اشخاص باعث هدر رفتن بودجه بیت المال می شود.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص امکانات رفاهی برای ملی پوشان در اردوی کیش بیان کرد: شکر خدا شرایط خوبی در کیش فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد. سایر ملی پوشان نیز با هماهنگی سازمان تیم های ملی برابر برنامه های تمرینی و شرایط خاص خودشان، در نقاط مختلف کشور به تمرینات خود ادامه خواهند داد.جا دارد از حسین جلالی رییس اسبق فدراسیون دو و میدانی و مسئول کنونی ورزش کیش به دلیل فراهم آوردن تمام امکانات موجود برای آسایش دو و میدانی کاران در این شهر کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی ادامه داد: قرار است مجید کیهانی پس از پایان کنگره جهانی فردا به کشور باز گردد تا درمورد مباحث کلی این نشست توضیحاتی را به مسئولان فدراسیون ارائه دهد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی درمورد ناراحتی طوسی از فدراسیون مبنی بر انتخاب نکردن مربی خارجی برای وی گفت: با توجه به امکانات موجود برای ورزشکاران هزینه می کنیم.باید بگویم حتی دو مربی داخلی هم برای هدایت طوسی در نظر گرفته بودیم که این ورزشکار اعلام کرد تمایلی به همکاری با مربی داخلی ندارد و بیشتر علاقه مند به فعالیت با مربی خارجی است و چون هزینه مربی خارجی زیاد است به ایشان اعلام کردیم که نمی توانیم برای وی کاری را انجام دهیم.به همین دلیل طوسی با هزینه شخصی خودش مکاتباتی را با چند گزینه خارجی انجام داده است تا در نهایت با یکی از این گزینه ها قرار داد منعقد کند.

قهرمان اسبق آسیا در ادامه درخصوص وضعیت حدادی گفت: حدادی در اردوی کیش حضور پیدا می کند. این ورزشکار با آب درمانی و فیزیوتراپی در حال گذراندن دوران نقاهت است. خداروشکر اکنون حدادی وضعیت رضایت بخشی دارد.امیدوارم حدادی هر چه زودتر به شرایط آرمانی گذشته اش باز گردد، تا بتواند با قدرت برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

وی درباره وضعیت محمود و محمد صمیمی اظهار کرد: آنها طبق برنامه ای که از برادرشان ، عباس در آمریکا دریافت می کنند، به همین منوال تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در ادامه افزود: قرار است مربیان خارجی 20 آذر در ایران حاضر شوند تا مذاکرات نهایی را با آنها برای هدایت ورزشکاران پرتاب چکش، دیسک و دوهای سرعت انجام دهیم. امیدوارم با این مربیان بتوانیم به توافق نهایی برای هدایت دوندگان دست یابیم تا مربیان داخلی هم بتوانند از تجربیات آن ها استفاده کنند.

غیاثی در پایان خاطر نشان کرد: باید بگویم اهمیت مربیان داخلی برای ما بیشتر از خارجی است،زیرا تنها به دنبال پیشرفت دو و میدانی هستند، زیرا مربیان خارجی دل نمی سوزانند و مربیان درجه یک خارجی به هیچ عنوان قبول نمی کنند که به ایران بیایند و بیشتر تمایل دارند در کشورهای خودشان فعالیت کنند.ازطرفی فدراسیون به جذب مربیان بی کیفیت خارجی علاقه ای ندارد چرا که جذب این اشخاص باعث هدر ر فتن بودجه بیت المال می شود. خدا را شکر اکنون بیشتر ورزشکاران ما زیر نظر مربیان داخلی در حال تمرین هستند از وضعیت آنها رضایت کامل داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار