غیاثی:

هر کسی به دو ومیدانی خیانت کند، منتقدش می شوم/ کیهانی باید اتاق فکر تشکیل دهد

کارشناس دو و میدانی گفت: می‌خواهم دو و میدانی از راه صحیح پیش برود، هرکسی به این رشته خدمت کند، ارادتمند او هستم و هرکسی هم که خیانت کند، منتقدش می‌شوم.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان ، با خبر تائید بازگشت خود به دو ومیدانی اظهار کرد: بله این خبر صحت دارد با دعوت کیهانی از من برای کمک به دو ومیدانی، در این برهه زمانی تصمیم گرفتم به درخواست وی پاسخ مثبت بدهم تا بتوانیم با همکاری دوطرفه این رشته را در سال های آینده به روزهای خوب گذشته اش بازگردانیم.


 وی ادامه داد: اینکه پنج پایگاه استعدادیابی در کشور ایجاد شده، کار بزرگی است. اگر این استعدادیابی عملی شود، انقلابی در دو و میدانی به وجود می آید که نتایج آن در سال‌های آینده معلوم می‌شود. وی هم اکنون در تمام استان های کشور به دنبال کشف استعدادها و کشاندن آنها به این رشته است تا در آینده ورزشکاران خوبی را به جامعه معرفی کند.

پیشکسوت دو و میدانی در مورد اینکه آیا کیهانی می تواند باعث پیشرفت این رشته شود یا خیر، گفت: مجید کیهانی به تنهایی نمی تواند در این فدراسیون موفق شود بلکه باید از کارشناسان خبره و نیرومند که در گذشته از قهرمانان ملی این رشته بوده اند در مجموعه اش استفاده کند. 
از طرفی در این چند وقت اخیر جلسات متعددی را با این عزیزان تشکیل داده ایم تا بتوانیم با استفاده از تجریبات مان در طول سال های گذشته بتوانیم به بهبود این رشته در مسابقات بین المللی کمک کنیم.

وی گفت: رئیس فدراسیون باید اتاق فکر تشکیل بدهد، زیرا در صورتیکه کیهانی همانند گذشته بخواهد یک طرفه کارها را پیش ببرد، در آن صورت با تمام احترامی که برای وی قائلم از همکاری با کیهانی انصراف می دهم، در صورتی که از جوانان حمایت شود آنها به طور حتم در سالیان آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

 قهرمان اسبق آسیا در خصوص اینکه پیش از این به عنوان منتقد فدراسیون صحبت می‌کرد، اما حالا قرار است در فدراسیون فعالیت کند، گفت: قرار است به عنوان مشاور رئیس فدراسیون و همچنین عضو سازمان تیم‌های ملی فعالیت کنم. دو و میدانی را دوست دارم  و عاشق این رشته هستم اما چسبیده به فدراسیون نیستم.
 
غیاثی در مورد انتقادهایی مبنی بر اینکه وی برای پست گرفتن در فدراسیون دو و میدانی، همه کاری انجام داد تا به فدراسیون باز گردد، خاطر نشان کرد: چرا نباید باشم، من یک قهرمان ملی هستم و باید تجربیات خودم را انتقال دهم،  دو و میدانی را دوست دارم و می‌خواهم این رشته از راه صحیح پیش برود. هرکسی به این رشته خدمت کند، ارادتمند او هستم و هرکسی هم که خیانت کند، منتقدش می‌شوم. 

۵۵ سال در این ورزش زحمت کشیدم و خدمت کردم و مسلم است که باید برخی با من خوب نباشند، در بعضی از مواقع در صورتی که کیهانی کار اشتباهی انجام دهد منتقد وی خواهم شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار