غیاثی:هنوز هم به حدادی اعتماد داریم

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت:حدادی هنوز هم می تواند مانند گذشته برای کشورمان مدال های متعددی را کسب کند.

تیمورغیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد ناراحتی عبدالجلیل توماج از دعوت نشدن به مرحله نخست اردوی تیم ملی بیان کرد: ما دو گروه را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کردیم. گروه اول، نفرات شانس کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا را شامل می‌شود و گروه دوم سایر دو ومیدانی کارانی هستند که رکوردهای خوبی را در مسابقات گذشته کسب کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: توماج و یکی دو نفر دیگر از ورزشکاران  گزینه های خوبی در کشور هستند، اما در مسابقات بین المللی نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و نوسان داشته‌اند. رکوردهای آنها در بین 30 نفر اول آسیا هم نیست، چون دهگانه آسیا پیشرفت زیادی کرده است.
 
سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: درصورتی که عبدالجیل توماج در مسابقات آینده بتواند امتیاز بالای 7 هزار را کسب کند، قطعا به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.
 
وی درباره وضعیت احسان حدادی تاکید کرد: حدادی یکی از ورزشکاران پر افتخار کشورمان است که نیاز به توجه ویژه کمیته ملی المپیک و فدراسیون دارد.وی قرارشده به زودی و پس از برطرف شدن مصدومیت به انتخاب خودش یک مربی با دانش خارجی را جذب کند.

غیاثی درباره برخی نفرات شاخصی که به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند،اظهار داشت:اگر  ورزشکاران بتوانند در مسابقات انتخابی تیم ملی که ظرف دو ماه آینده برگزار می شود،رکوردهای مورد نظر کمیته فنی فدراسیون را کسب کنند به اردوهای تیم ملی در مراحل بعدی اضافه خواهند شد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی درباره انتخاب مربی جدید برای رضا قاسمی،افزود: متاسفانه حامد احمد پور بعد از چند سال همکاری با رضا قاسمی(دونده المپیکی کشورمان) و رفتن به سفرهای متعدد خارجی همراه با این ورزشکار، دیگر نتوانست کارایی لازم را برای قاسمی داشته باشد و برهمین اساس تصمیم گرفت برای مدت نامعلومی ایران را ترک کند.

غیاثی در پایان با اشاره به تمرینات پر فشار حسن تفتیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تفتیان در حال تمرین کردن و پشت سر گذاشتن اردوهای آماده سازی است و فدراسیون هنوز درمورد اعزام وی به اردوی خارج از کشور یا استخدام یک مربی درجه یک خارجی به نتیجه قطعی دست نیافته است و تکلیف این موضوع ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار