غیاثی:

کمبود بودجه، بی کیفیتی لیگ را در پی داشت/ کیهانی می تواند دو و میدانی را به روزهای خوب گذشته بازگرداند

کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: با توجه به کمبود بودجه بیشتر تیم های خصوصی حاضر به شرکت در مسابقات لیگ دو و میدانی نبودند و همین امر باعث شد این رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار نباشد.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کیفیت بیستمین دوره مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد:با توجه به کمبود بودجه بیشتر تیم های خصوصی حاضر به شرکت در مسابقات لیگ دو و میدانی نبودند و همین امر باعث شد این رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. تنها دلیلی هم که باعث شده رشته دو و میدانی به این حال و روز بیافتد، بی توجهی مسئولان به این رشته پایه و مادر در کشور است. تمام این عوامل سبب می شود تا ورزش دو و میدانی در کشور ما آن چنان که باید پیشرفت نکند.

وی ادامه داد: در کشور ما جوانان مستعد و استعدادهای خوبی در رشته دو و میدانی وجود دارند اما چون از آنها حمایت نمی شود در پایان نتیجه مناسبی از سوی  ورزشکاران در میادین بین المللی حاصل نمی شود. البته جای خوشحالی است که از زمان تصدی مجید کیهانی بر فدراسیون دو و میدانی تیم های بیشتری در مسابقات لیگ دو و میدانی شرکت می کنند، این موارد فوق باعث می شود تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.

کارشناس دو و میدانی کشورمان درباره سطح رکوردهای امسال لیگ دو و میدانی گفت: رکوردهای خوبی در این مسابقات توسط ورزشکاران کسب نشد که اصلی ترین دلیل این رکوردهای ضعیف، خارج از فصل رقابت ها به مسابقه پرداختن بود، از طرفی به دلیل حضور نداشتن ورزشکاران مطرح المپیکی کشورمان در این مسابقات سایر ورزشکاران نتوانستند عملکرد خوبی را از خودشان در این مسابقات ارائه دهند.

وی در مورد انتقادهایی مبنی بر اینکه وی برای پست گرفتن در فدراسیون دو و میدانی، از همه تعریف می‌کند، اظهار داشت: چرا نباید باشم، من یک قهرمان ملی هستم و باید تجربیات خودم را انتقال دهم. من دوومیدانی را دوست دارم و می‌خواهم این رشته از راه صحیح پیش برود. هرکسی به این رشته خدمت کند، نوکر او هستم و هرکسی هم که خیانت کند، منتقدش می‌شوم. ۵۵ سال در این ورزش زخمت کشیدم و خدمت کردم و مسلم است که باید برخی با من خوب نباشند.

غیاثی در پایان در مورد اینکه چطور این روزها از مجید کیهانی تعریف می‌کند خاطرنشان کرد: انتقاد من در آن زمان به نوع برگزاری مجمع بود. شاید کیهانی اوایل این کاره نبود، اما رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و کارهای خوبی را در خصوص استعدادیابی و حضور حامی مالی در فدراسیون دو و میدانی انجام داده است. وقتی کار خوب انجام می‌شود چرا نباید از وی تعریف و تمجید کنم، به شما قول می دهم که مجید کیهانی دوباره می تواند دو و میدانی کشورمان را به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
واااااي غياثي بابا تو ديگه چه آدمي هستي؟!؟؟؟؟
بي توجهي "مسئولين" يعني چي خب؟!
مسئول دو و ميداني كيه الان؟!
تو متضاد حرف زدن نفر اولي به خدا.
بابا جمع كن يه مدت مصاحبه نكن. ميشه؟!؟!؟!
آخرین اخبار