سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی:

حقوق ورزشکاران قطع نشده است/ سیستم پرداخت دستمزد تغییر می کند

غیاثی گفت: حقوق ورزشکاران در فدراسیون دو و میدانی قطع نمی شود بلکه سیستم پرداخت حقوق تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه سازمان تیم های ملی دوومیدانی که ماه گذشته برگزار شد تمام اعضای کمیته فنی فدراسیون با اتفاق نظر به این نتیجه رسیدند که بر خلاف سال های گذشته، به ورزشکاران حقوقی تعلق نگیرد.
 
براین اساس قرار شد به ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان که خرداد سال آینده برگزار می شود، عملکرد مطلوبی دارند و به مدال های طلا، نقره و برنز دست می یابند به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان پاداش تعلق گیرد.

اگر چه این طرح انگیزه دوندگان را برای به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ کشورمان افزایش می دهد اما از طرفی با این سوال رو به رو هستیم،  ورزشکاری که بیشتر سال های عمر و  فعالیت حرفه ایش  را در این رشته ورزشی گذرانده بعد از آسیب دیدگی از کجا باید هزینه های زندگی اش را تامین کند؟

مسئولان فدراسیون با اتخاذ تصمیم مبنی بر پرداخت نکردن حقوق به ورزشکاران معیشت را برای آنها دشوار کردند.

به عقیده آنها پرداخت پیوسته حقوق به جمع زیادی از دو و میدانی کاران که برخی از آنها حتی در این چند سال اخیر نتوانسته اند کار خاصی را برای این ورزش انجام دهند موجب تنبلی ورزشکار می شود.

تیمور غیاثی که به عنوان سخنگوی فدراسیون دو و میدانی انتخاب شده است طرح های بهتری را برای پیشرفت دو و میدانی در سال های آینده نظر گرفته است، این طرح ها در تمام کشورهای دنیا مرسوم است و باعث می شود تا ورزشکاران در میادین معتبر بین المللی با جان و دل برای موفقیت کشورشان تلاش کنند.
 
برهمین اساس تیمورغیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حقوقی در فدراسیون دو و میدانی قطع نشده است بلکه شکل ارائه حقوق تغییر کرده است. به جای اینکه هر ماه به ورزشکاران حقوق داده شود به آنها پاداش داده می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون فدراسیونی در کشور ما وجود ندارد که به ورزشکارانش حقوق پرداخت کند در همین راستا فدراسیون طرح های بهتری را برای موفقیت ورزشکاران در نظر دارد.
 
سخنگوی سازمان تیم ملی در پایان یاد آور شد: این تصمیم تک نفره اتخاذ نشده بلکه تمام اعضای سازمان تیم های ملی برای پرداخت نشدن حقوق ماهیانه به دوومیدانی کاران هم نظر هستند. معتقدیم پرداخت حقوق سبب می شود تا ورزشکار تنبل شود و با انگیزه تمرینات را پیگیری نکند، این وضعیت سبب می شود ورزشکار نتواند در میادین بین المللی نتایج خوبی بگیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار