فرماندار تنگستان مطرح کرد:

وضعیت مطلوب در تجهیز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی

فرماندار تنگستان گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم در زمینه تجیهز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی خوب پیش برویم.

وضعیت مطلوب در تجهیز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عادل دهدشتی ضمن عرض تسلیت به‌ مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) با بیان اینکه شهرستان تنگستان چهره‌های مبارز درخشانی چون رئیسعلی دلواری و زائرخضرخان اهرمی را در کنار چهره‌های علمی و مطرحی نظیر علم‌الهدی اهرمی دارد و در واقع پیشانی مبارزه با استعمار در استان به‌شمار می‌رود، گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های انسانی خوبی در حوزه فرهنگ برخوردار است که امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی بتوانیم به‌ نحو مطلوبی از نیروی انسانی این شهر در این حوزه بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید و تلاش‌های مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حوزه فرهنگ، افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم در زمینه تجیهز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی خوب پیش برویم.

وی در پایان در خصوص راه‌اندازی سینما سیار در تنگستان تاکید کرد: بسیار خرسند هستیم که آیین رونمایی از این سینما همزمان شده با ایامی که اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای کشور با دریافت جایزه اسکار باعث درخشش نام سینمای ایران در سطح جهان شده است. امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در این شهرستان بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را در حوزه فرهنگ و هنر این دیار ارائه کنیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.