معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: در بودجه سال 96 برای دولت تنها 500 متر بودجه پیش بینی شده که امیدواریم این مقدار بودجه تعیین شده به شهرداری پرداخت شود.

سهم دولت در حوزه حمل و نقل عمومی 500متر استناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پشتیبانی نامناسب دولت از پروژه‌های شهری، اظهار داشت: یکی از بدهی‌های عمده دولت های گذشته به شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی است، چرا که آن‌ها سهم خود را در حوزه توسعه، تکمیل زیرساخت ها و یارانه بلیط ها پرداخت نکرده اند.

وی با بیان اینکه اعداد و ارقام بدهی را مکتوب به دولت تقدیم کرده ایم، افزود: سال گذشته سهم دولت برای ساخت مترو یک کیلومتر بوده که همان هم به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: در بودجه سال 96 برای دولت تنها 500 متر بودجه پیش بینی شده که امیدواریم حداقل بودجه همین 500 متر را هم به شهرداری پرداخت کنند.

امانی در پایان گفت: از دولت تقاضا داریم به میزان درصد تخصیصی که به پروژه های عمرانی کشور می دهد، بودجه ای هم به شهرداری تهران تخصیص دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار