با مدیریت جهادی ، وحدت و کنار گذاشتن جناح‌بندی‌ها اجرای طرح اقتصاد مقاومتی تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت : اگر در تحقق اقتصاد مقاومتی جناح‌بندی‌ها را کنار گذاشته و وحدت سرلوحه کارها قرار دهید ، با مدیریت جهادی اجرای این طرح به موفقیت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بسیاری از گروه‌ها در دروان انقلاب به‌دلیل نداشتن شناخت زمان نتوانستند در گردونه انقلاب بمانند، افزود: بسیاری از این گروه‌ها دارای بینش سیاسی نبودند و از حلقه حمایتی مردم جدا شدند و مردم متوجه شدند که بسیاری از این افراد نیت خیر نسبت به مردم نداشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی باید با همکاری همه‌جانبه انجام شود.

آیت‌الله طبرسی افزود:اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به دلیل اینکه برخی افراد آمریکا را مبنای توسعه در کشور قرار دادند، برخی‌ها به فکر صادرات و عده‌ای همه به‌دنبال نفاق در جامعه بودند بطور موفق اجرا نشد.

وی گفت: اگر زمینه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی فراهم باشد ولی مدیر کارآمد برای استفاده از این ظرفیت‌ها نداشته باشید، طرحی به سرانجام نخواهد رسید.

وی افزود: زمان‌شناسی و جامعه‌شناسی سبب میشود که اشتباه در مدیریت کاهش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با اشاره به نزدیک بودن هفته درختکاری گفت: چند سالی است که در استان مازندران اعلام شد که کنار جاده مازندران تا مشهد درختکاری شود ولی این مصوبه فقط در حد حرف باقی ماند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.