فرکی: سایپا به هدف خود مقابل تراکتورسازی رسید/ داور باید بازی را مدیریت می کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: مقابل تراکتورسازی دنبال کسب تک امتیاز بودیم و به این هدف رسیدیم.

فرکی: سایپا به هدف خود مقابل تراکتورسازی رسید/ داور باید بازی را مدیریت می کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی در نشست خبری پایان مسابقه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. پیش بینی این را داشتیم که هر دو تیم برای پیروزی به میدان آیند. در مقابل تیم خوب تراکتورسازی بازی خوبی را نمایش دادیم و با وجود احترامی که برای حریف قائل هستیم باید بگویم که می توانستیم با 3 امتیاز مسابقه را ترک کنیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته به دلیل اشتباهاتی که داشتیم به گل نرسیدیم. به هر حال اولویت ما گرفتن یک امتیاز بود که به آن رسیدیم. تراکتور هم به دنبال گلزنی از راه ضربات ایستگاهی و شروع مجدد بود که ما سعی کردیم در برابر این روش دفاع کنیم که موفق شدیم. در نیمه دوم فشار حریف بیشتر شد. تماشاگران هم این فشار را افزایش می دادند. 

سرمربی سایپا تصریح کرد: در نیمه دوم تمرکز کافی را نداشتیم اما خوشحالم که با این وجود، با امتیاز از بازی خارج شدیم. هر چه زمان می گذشت حریف رو به بازی مستقیم می آورد و این امر فشار را روی دروازه ما افزایش داد. بعد از مدتها از مهدی ترابی استفاده کردیم که از امیدهای فوتبال ماست. 

وی درباره تعداد زیاد اخطارها در طول مسابقه گفت: من قبول دارم که در این بازی کارت زیاد بود. من خودم موافق این نیستم که بازیکنان زیاد کارت بگیرند. داور می توانست بازی را مدیریت کند تا کمتر نیاز به دادن کارت باشد.با اخطارهای امروز لک،صادقی و خلعتبری بازی آینده ما را از دست دادند.

فرکی در رابطه با حامد لک اذعان داشت: با توجه به این که حامد تحت فشار بود، حامد عصبانی شد و درگیری هایی در پایان بازی ایجاد شد. البته این درگیری ختم به خیر شد. به هر حال بازی حساسی بود و این تنش ها به وجود می آید. چنین مسایلی در این مسابقات طبیعی است. اما بحث حامد لک ارتباطی به اخلاق مداری من ندارد. من همیشه در این شرایط سعی می کنم که حامد لک را آرام کنم. من اولین باری است که با لک کار می کنم اما این بازیکن قبلا در تراکتورسازی بوده است. هواداران این بازیکن را به خوبی می شناسند. عصبانیت لک به دلیل حساسیت بازی بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار