احزاب در هفته‌ گذشته/

از معرفی گزینه اصلاح‌طلبان در کنار روحانی تا نامه‌نگاری احمدی‌نژاد به ترامپ

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نامه‌نگاری احمدی‌نژاد به ترامپ، انتخاب اعضای هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تعامل حزب ایران زمین با "جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت" برای انتخابات ریاست جمهوری از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته بود.


مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: صحبتی در مورد ریاست شریعتمداری بر ستاد انتخاباتی روحانی انجام شده اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.


سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اقدامات جبهه مردمی جهت اخذ مجوز از وزارت کشور در حال انجام است.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ائتلاف در جبهه مردمی متفاوت است به طوری که انسجام نیروها از پایه و بدنه صورت گرفت.


رییس خانه احزاب گفت: درسال 92 با اصلاح طلبان ائتلاف کردیم اما برای انتخابات 96 نیز به هیچ کس چک سفید امضا نخواهیم داد.


دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: چه پیروزی حاصل شود و چه نشود، جبهه مردمی می تواند پایه و اساس خوب و سازمان یافته ای باشد.


مشاور سیاسی قالیباف گفت: قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره اى با جبهه مردمی نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف و علاقه خود نام وی را مطرح کردند.


رئیس جمهور سابق ایران خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا نامه نوشت.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: همکاری نیروهای انقلابی و ارزشی با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند منجر به وحدت حداکثری شود.


سخنگوی جبهه پیروان گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب به این معنا است که اصولگرایان از انتخابات گذشته درس عبرت گرفتند و چاره کار را در انسجام و ائتلاف دیدند.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: رویدادهایی چون انتخابات مقطعی است و نباید حرکت جبهه مردمی بعد از انتخابات متوقف شود.


عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اکثریت با جبهه مردمی نیروهای انقلاب همراه هستند و در انتخابات آینده به وسیله جبهه مردمی وحدت حداکثری ایجاد می شود.


عضو حزب مردم‌سالاری گفت: حزب ما همچون سایر احزاب اصلاح‌طلب با شورای عالی سیاست‌گذاری کار خواهد کرد.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است؛ همه جریانات انقلابی باید با یک نامزد به صحنه انتخابات بیایند تا احتمال پیروزی افزایش یابد.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی تاکنون همه فعالیت‌هایش را با سیستمی دموکراتیک و مبتنی بر انتخابات پیش برده است.


وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بقایی مورد حمایت احمدی‌نژاد بود شاید شرایطش فرق می‌کرد، اما با موضع اخیر احمدی نژاد درباره انتخابات وی نمی‌تواند از وجاهت رییس جمهور سابق نیز بهره‌ای ببرد.


سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اولین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی اعضای هیأت رئیسه این جبهه انتخاب شدند.


عضو جبهه ایستادگی گفت: کسانی که خود را اصولگرا می‌دانند باید از گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کنند.


دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش را تشریح کرد.


جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی بیانیه‌ای صادر کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار