اردبیل؛

دومین جشنواره بزرگ هفت سین در اردبیل برگزار می شود

شهردار اردبیل از برگزاری دومین جشنواره بزرگ هفت سین در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: اجرای این جشنواره در سال گذشته با استقبال قابل‌توجه از سوی شهروندان همراه شد و به همین دلیل امسال نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره از ۱۲ تا ۳۰ اسفند ماه به روابط عمومی شهرداری اردبیل مراجعه کرده و یا از طریق پل های ارتباطی ذکر شده در فراخوان در این جشنواره ثبت نام نمایند.

به گفته شهردار اردبیل در این جشنواره سه گروه برنده اعلام می‌شوند که شامل منتخبان مردمی، منتخبان هیئت‌داوران و منتخب خود شهرداری اردبیل است.

لطف‌اللهیان تأکید کرد: هفت سفره هفت‌سین به نماد تعداد سین‌های این سفره به انتخاب خود مردم و در طول 15 روز برگزاری این جشنواره برگزیده می شود و هیئت‌داوران نیز سه برنده را در روز اختتامیه اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به انتخاب بهترین سفره از سوی شهرداری اردبیل اضافه کرد: در انتخاب سفره‌های هفت‌سین از نظرات کارشناسان برجسته هنری استان استفاده می‌شود.

شهردار اردبیل این اقدام را با هدف پاسداشت نوروز به عنوان جشن ملی و در عین حال نشاط ‌آفرینی در بین شهروندان عنوان کرد و گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل نیز در نظر دارد سفره‌های هفت‌سین در میادین پرتردد شهر برپا نماید.

لطف‌اللهیان تأکید کرد: حذف اغتشاشات بصری در نوروز 96 مورد توجه ویژه قرار گرفته است و همچنین برنامه های ویژه به منظور پویاتر شدن شهر و همسو با سنت های دیرینه عید نوروز برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری مراسم نواوستی، شب شعر،و تکم گردانی بخشی از برنامه های شهرداری در ایام نوروز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.