اردبیل؛

دومین جشنواره بزرگ هفت سین در اردبیل به کار خود پایان داد

آئین اختتامیه دومین جشنواره بزرگ سفره هفت سین به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با استقبال پرشور و کم نظیر شهروندان اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهردار اردبیل در این مراسم که با همت شهرداری و به مناسبت سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین، امیرالمومنین حضرت علی(ع) برگزار گردید، گفت: شور و نشاط و ارتقای نشاط اجتماعی اولویت اصلی برنامه های شهرداری اردبیل است و امیدوارم تلاش های ما به ایجاد لحظاتی شاد و خوب برای شهروندان قدرشناس اردبیل منجر شود.

حمید لطف اللهیان افزود: اعتقاد داریم بازخوانی تاریخ و هویت مان بسیار اهمیت دارد و ضمن اینکه نشاط اجتماعی را در برنامه های خود مد نظر قرار دادیم، در قالب ویژه برنامه های جنبی چنین جشنواره هایی به شناسایی هویت و تاریخ غنی اردبیل و آذربایجان می پردازیم.

وی دریاچه شورابیل و فضای پیرامونی آن را مجموعه ای چند منظوره و موهبت الهی و کم نظیربرای کلانشهر اردبیل توصیف کرد و افزود: برنامه ریزی های شهرداری اردبیل بر این اساس استوار است که زیرساخت‌های عمرانی، گردشگری، هنری و فرهنگی در این مجموعه کم نظیر در کنار همدیگر توسعه یابد که بوستان واقع در ورودی جدید با وسعتی بیش از سه و نیم هکتار نمونه ای از این اقدامات است.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: امسال خبرهای خوبی از مجموعه شورابیل خواهیم داشت و شهروندان عزیز در مناسبت های پیش روهم در زمینه برنامه های اجتماعی منتظر خبرهای خوب باشند.

لطف اللهیان در پایان یادآور شد: برای ارتقای کیفی مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر اهتمام جدی داریم و تلاش داریم شان و هویت انسان ها را حفظ و ارتقا دهیم.

در آئین اختتامیه دومین جشنواره بزرگ سفره هفت سین که در بخش های مختلفی نظیر مرشد، عاشیقلار، موغامات، دف، لزگی، تکم گردانی، قزلباشلار، مشروطه‌چیلر، اوخ مسابقه‌سی، نمایش طنز، اوبا، آیران آشی، ساج چؤرگی، نقاشی چهره کودکان و"سنتی هنرلر" برگزار شد، با حضور شهردار اردبیل، معاون سیاسی استاندار و جمعی از اعضای شورای شهر از 10 نفر از برگزیدگان مسابقه تزئین سفره هفت سین در قالب این جشنوراه که 7 نفر از آنها با رای مردم و 3 نفر نیز با رای هیئت داوران جشنواره انتخاب شده بودند، با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
هفت سین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
جشواره هفت سین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
جشواره هفت سین!؟/