شیراز؛

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد اقلید

3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد اقلید پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محسن میرقادری قائم‌مقام کمیته امداد اقلید گفت: 3 میلیارد و 450 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد اقلید از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است که این تسهیلات برای اجرای 197 طرح اشتغال‌زایی مددجویی استفاده می شود.

میرقادری افزود: رسالت کمیته امداد حفظ قوام و سلامت خانواده‌هایی است که با مشکل مواجه می شوند گه در حال حاضر 3 هزار و 990 خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 9 هزار و 351 نفر از نیازمندان اقلید زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد با بیان اینکه خانوارهایی که به دلایل مختلف از جمله فوت، بیکاری، ازکارافتادگی و سالمندی سرپرست ذیر نظر کمیته قرار دارند، اضافه کرد: 895دانشجو و دانش‌آموز و 275 ایتام نیازمند زیرپوشش کمیته امداد اقلید قرار هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد اقلید از ابتدای سال 95 تاکنون 560 میلیون تومان در راستای مساعدت‌ به همنوعان کمک کرده است که این مساعدت ها شامل کمک‌هزینه خرید کالای پزشکی، سبد غذایی، خدمات درمانی، بیمه، فرانشیز و خدمات ویژه ازجمله خدمات بهداشتی، درمانی و امور بیمه‌ای ارائه‌شده به مددجویان اقلید است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار