شیراز؛

برنامه های بنیاد شهید فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

350 برنامه در استان فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانبرنامه های بنیاد شهید فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از شیراز؛ راهی رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در نشستی که به مناسبت تاسیس سازمان بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا برگزار شد گفت: رسانه ها و مسئولان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستند.

 
راهی اظهار کرد: 350 برنامه در استان فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اجرا می شود.  
 
رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس  افزود: تجلیل از دانش آموزان ممتاز تحصیلی شاهد و ایثارگر، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ایثارگر مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همراه با تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگرگران فعال در کانون های فرهنگی در مساجد فارس، دیدار نخبگان شاهد و ایثارگر فارس با استاندار، همایش خانواده مطهر و فضای مجازی با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از خادمان شهدا و مدیران کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، مسابقات وزنه برداری قویترین مردان شاهد و ایثارگر استان فارس از مهمترین برنامه های روز بزرگداشت شهدا در فارس است.
 
راهی افتتاح نمایشگاه عکس شهدا، پیاده روی خانوادگی، ارائه خدمات رایگان درمانی پیش از خطبه های نماز جمعه، مسابقات ورزشی جانبازان شیمیایی و مراسم تکریم از همسران و مادران شهدا با عنوان شکوه ایثار را از جمله دیگر برنامه های بنیاد شهید برشمرد.
 
وی تصریح کرد: این برنامه ها از امروز آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه دارد.
 
رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این نشست با اشاره به اینکه 1 هزار و 281 گلزار شهدا در استان وجود دارد افزود: در این گلزارها 14 هزار و 212 شهید خاکسپاری شده اند و تاکنون 9 هزار و 906 قبور مطهر شهدا در فارس ساماندهی شده است.
 
بر اساس فرمان 22 اسفند 1358 حضرت امام خمینی (ره) به منظور تجلیل و تکریم از شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های مکرم آنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی تشکیل شده است .
انتهای پیام/ن 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار