نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت:راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است و برکت شهداست که به ما هدیه دادند.

راهیان‌نور بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی خادمین و دست اندرکاران ستاد راهیان نور کشور که از صبح امروز در حسینیه شهدای بسیج برگزار شده اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و باید خادم و خاک پای آنها باشیم و آرزوی قلبی همه ما این است که با شهدای والا مقام محشور شویم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: راهیان نور متعلق به همه مردم ایران و یک گنجینه بزرگ است و همه اقشار جامعه اعم از مقامات لشکری و کشوری و مردم عادی می‌توانند از سفره معنوی شهدا بهره‌ ببرند. راهیان نور یک سفره‌  آسمانی است و متعلق به هیچ جناح سیاسی نیست و حیف است که نتوانیم از آن بهره کافی را ببریم.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین به دلیل مردمی بودن ظرفیت بسیار بالایی دارد که دستگاههای دولتی می‌توانند از این ظرفیت برای حل مشکلات اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاسی استفاده کنند.

تویسرکانی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز راهیان نور که طی چند سال اخیر برگزار شده سیاسی نشدن این حرکت است چرا که شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند و البته این را نیز باید بگویم که ما بدون الگو گیری از شهدا توان مقابله در برابر دشمنان را نداشتیم.

وی با تاکید به این موضوع که راهیان نور به یک موضوع فرا ملی تبدیل شده است گفت: طی این سالها همگان دیدند که زائرانی از کشورهای مختلف در مراسم راهیان نور شرکت کردند و باید بگویم که امروزه راهیان نور فقط مختص ایرانیان نیست از طرف دیگر راهیان نور راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و از آنجایی که دشمن تاثیر آن را می‌داند سعی در مخدوش کردن آن دارد. اما تا کنون نتوانسته کاری انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است گفت: این مراسم بزرگ برکتی است که شهدا به ما هدیه دادند و حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس فرصتی برای نسل جوان است که از نسل گذشته و وقایعی که در آن دوران رخ داده است اطلاعات کافی را به دست آورد و بداند که معنی ایثارو از خود گذشتگی چیست و امنیت و آرامش کشور از کجا آماده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار