تبریز؛

رونمایی از کتاب مجموعه اشعار نویسنده و شاعر هشترودی

کتاب مجموعه اشعار علی اسکندرپور نویسنده و شاعر هشترودی با عنوان ' به نام آزادی' با حضور جمعی از فرهیختگان، فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولان این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرماندارهشترود در مراسم رونمایی از این کتاب بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: مطالعه کتاب، زمینه توسعه فرهنگی و متعاقب آن توسعه در دیگر عرصه ها را فراهم می کند از این رو کتابخوانی باید در جامعه رواج یابد.
مستفید از مطالعه کم کتاب د رجامعه انتقاد کرد و افزود: متاسفانه شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی جای مطالعه کتاب را گرفته اند و مردم از کتاب و کتابخوانی غافل شده اند و این وظیفه مسئولان است که زمینه گرایش مردم به این امر مهم را فراهم کنیم.
فرماندارهشترود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زحمات تلاشگران عرصه تالیف کتب در جامعه، خاطرنشان کرد: کسانی که دراین راه تلاش می کنند باید مورد حمایت واقع شده و نیازهایشان برطرف شود.
نویسنده این کتاب نیز در سخنانی گفت: امروز آمده ایم تا اعلام کنیم که یک جوان هشترودی با وجود همه محرومیت، محدودیت و کمبودها، با عزم راسخ و با پشتیبانی مردم و مسئولان می تواند استعداد های خود را در قالب ادبیات شکوفا کند.
اسکندرپور افزود: بی شک دنیای بدون کتاب دنیای رو به زوال است و دلیل این همه خشونت و جنگ در دنیا نبود فکر و به طبع آن نبود عشق است.
وی اضافه کرد: اگر هنر و ادبیات در جامعه به صورت صحیح و عالی نهادینه شود فرزندان ما به جای گشت و گذار در سایت های نامناسب اینترنتی، به مطالب آموزنده روی خواهند آورد، و این امر جامعه ما و در راس آن جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه خواهند کرد.
سومین کتاب علی اسکندرپور همانند 2 کتاب قبلی این نویسنده در قالب شعر نگاشته شده و نویسنده سعی کرده تا موضوعات عاشقانه را با استفاده از آرایه های ادبی به صورت خلاقانه و کوتاه بیان کند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.