یاسوج؛

برپایی جشن نیکوکاری در 558 پایگاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن هفته احسان و نیکوکاری با برپایی 558 پایگاه در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سال گذشته 12 میلیارد ریال کمک نقدی، کالایی و خدماتی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد. 

فرید محبی اظهار داشت: از این تعداد 22 پایگاه ثابت، 12 مورد سیار و مابقی نیز در مدارس، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری استان دایر می‌شوند. 

وی بیان کرد: هفته احسان و نیکوکاری به‌منظور جذب کمک‌های مردمی برای خانواده‌های محروم و نیازمند است که این هفته تا بیستم اسفند ادامه خواهد داشت. 

محبی عنوان کرد: هفته احسان و نیکوکاری حرکتی ملی، جهت زدودن چهره‌ فقر، درماندگی و کمک به افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است. 

وی اظهار کرد: رویکرد مهم جشن نیکوکاری در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط با خیران برای جلب مشارکت هر چه بیشتر آنها در برنامه‌های کمیته امداد است. 

محبی ساخت و تعمیرات کلی پنج هزار واحد مسکن مددجویی روستایی، یک هزار واحد مسکن شهری، ساخت هفت هزار و 500 سرویس بهداشتی و حمام، اعطای یکهزار و 200 فقره جهیزیه و اعطای تسهیلات به چهار هزار نفر را از مهمترین نیازمندی‌های کمیته امداد استان اعلام کرد. 

18 هزار خانوار از مجموع 33 هزار و 640 خانواده تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معادل 53 درصد جمعیت تحت حمایت در مناطق محروم با ضریب محرومیت 6، هفت و هشت زندگی می‌کنند. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.