ایلام؛

قطع برق در برخی مناطق ایلام و چرداول

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از قطعی برق در برخی مناطق شهر ایلام و شهرک توحید در بخش هلیلان چرداول در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،هادی شیرخانی اظهار کرد: برق مناطق شهرک توحید و حد فاصل روستای ماهیجان تا روستای پیاز آباد در بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول امروز از ساعت 14 تا 16 قطع می شود.
 
وی افزود: فردا چهارشنبه نیز از بلوار امام خمینی شهر ایلام حد فاصل تقاطع مقاومت تا میدان شهدا و خیابان فردوسی ساعت 11 تا 13 و خیابان شهیده ربابه کمالی نیز از ساعت 8 صبح تا 10 صبح قطع خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: همچنین در روز پنجشنبه 19 اسفند ماه نیز برق شهرک هجرت ایلام(پایین تر از کمربندی) از ساعت 10 الی 12 صبح قطع می‌شود.
 
شیرخانی تاکید کرد: این قطعی برق به منظور توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط جهت بهبود نیرو رسانی انجام می شود و بعد از انجام عملیات اجرایی آن مجددا وصل خواهد شد.
 
 بیش از 200 هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح این استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.