بلیط سفرهای دریایی به جزیره قشم برای مسافران در ایام نوروز به صورت اینترتی به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سید باقر موسوی رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت : فروش اینترنتی بلیط سفرهای دریایی قشم با هدف کاهش زمان ورود مسافران در صف تهیه بلیط در اسکله ها راه اندازی شده است.

وی افزود: مسافران قشم می توانند با مراجعه به سایت www.qeshmepay.ir بلیط تردد دریایی به سمت بندرعباس و جزیره هرمز را تهیه و از طریق نشانی www.hmdtiiket.ir هم بلیط از اسکله شهید حقانی بندر عباس به سمت جزایر قشم و هرمز تهیه کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت : اسکله شهید ذاکری قشم همه روزه از طلوع آفتاب تا ساعت 24 با استفاده از شناور های ایمن در زمینه خدمات مسافری فعالیت می کند.

موسوی افزود : با استقرار یک شناور کشیک در اسکله شهید ذاکری قشم درصورت حضور مسافران در ساعت بعد از 24 هم امکان انتقال گردشگران از اسکله شهدی ذاکری قشم به سمت اسکله شهید حقانی در بندرعباس وجود دارد.

هرمزگان 13 بندرمسافری دارد.

جزیره قشم در جنوبی ترین نقطه ایران باحدود 117 هزارنفرجمعیت وهزار و 500 کیلومترمربع وسعت، با 135 کیلومتر طول وعرض متوسط 14 کیلومتر در میان آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.


انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شايان
۲۰:۳۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام ببخشيد كار نميكنه لينك ها