رجبی: تغییر شرایط فعلی نیاز به همدلی و همکاری دارد

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: از انتخاب رحیمی بسیار خوشحالم اما معتقدم تنها با همدلی و همکاری یک نفر شرایط تغییر نمی کند.

تغییر شرایط فعلی نیاز به همدلی و همکاری داردمحمدرضا رجبی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان و نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات هندبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط انتخابات و انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان ریاست فدراسیون هندبال عنوان کرد: خوشبختانه انتخابات در فضای بسیار آرام و با آرامش برگزار شد. به نظرم تمام کاندیدا از اساتید این رشته بودند و به قول گفتنی از نیروهای انسانی خوبی محسوب می‌شدند که برای تغییر شرایط فعلی هندبال به میدان آمدند.

این افراد کسانی بودند که برای کمک به هندبال به گود آمدند و حضور این تعداد افراد بسیار مثبت بود زیرا همدلی زیادی میان این جامعه به وجود آورد.

وی افزود: خوشحالم که رحیمی توانست با اکثریت آرا رئیس فدراسیون شود. حال رحیمی کار بسیار سختی پیش رو دارد با اینکه وی از مدیران قوی محسوب می‌شود باز هم در شرایطی سخت می‌تواند هندبال را به جایگاه اصلی خود بازگرداند این اتفاق تنها با وجود یک شخص امکان‌پذیر نیست. همه جامعه هندبال باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات پیش رو از میان برداشته شود و ما به اهداف خود برسیم.

رجبی افزود: مشکلات در همه رشته‌ها وجود دارد اما در هندبال بیشتر است. متاسفانه تنش‌های زیادی در چند وقت گذشته در این رشته به وجود آمده و من با توجه به شناختم از این رشته معتقدم این مشکلات از بیرون هندبال سازماندهی شده است. این جای تاسف دارد و امیدوارم در آینده به قدری قدرتمند باشیم که اجازه ندهیم دیگر چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

وی در پایان گفت: همدلی خوبی را در مجمع دیدیم و امیدوارم با این شرایط هندبال ما بتواند قله‌های صعود را یکی پس از دیگری طی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار