بیجاری: امیدوارم رحیمی فضای هندبال را تغییر دهد

نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی هندبال کشورمان گفت: فضای بدی در جامعه هندبال کشور وجود داشت اما با انتخاب رحیمی امیدواریم تا این شرایط بهبود یابد.

بیجاری: امیدوارم رحیمی فضای هندبال را تغییر دهدمهدی بیجاری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هندبال گفت: چند وقتی بود که هندبال درگیر حواشی بسیار زیادی شده بود جامعه هندبال بسیار به هم ریخته بود و نفاق و دشمنی در این رشته ایجاد شده بود که ضربه زیادی به بدنه خانواده هندبال و تیم‌های ملی وارد کرده بود. اما حالا خدا را شکر می‌کنیم که زمان این اتفاقات طولانی نبود و تنها زمانی این اتفاقات چهره خود را نشان داد که چیزی تا برگزاری انتخابات باقی نمانده بود. 

وی افزود: امیدوارم با انتخاب شایسته علیرضا رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون کینه، دشمنی و اتفاقات بد از میان برود. 

بیجاری در ادامه عنوان کرد: سال‌های خوب و بدی را در هندبال پشت سر گذاشتیم در گذشته بازیکنانی بودند که افتخارات خوبی کسب کرده بودند اما با خداحافظی آن‌ها خیال همه راحت بود زیرا چند بازیکن خوب وجود داشتند که جایگزین آن‌ها شوند. متاسفانه دیگر اینگونه نیست و به طور مثال در صورت خداحافظی استکی‌ها از دنیای هندبال جایگزینی برای آن‌ها وجود ندارد. امیدوارم با حضور رحیمی شرایط تیم‌های ملی و تیم‌های باشگاهی بهبود یابد و بتوانیم به قله‌های موفقیت دست یابیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار