شهرکرد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی تا ۱۵ فروردین ۹۶ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی، تا ۱۵ فروردین ۹۶ خبر داد.

وی گفت: اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی، ویژه گروه سنی ۱۳ سال به بالا و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه بویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی با گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، توانمند سازی و آموزش‌های مهارتی، تخصصی و معارفی نماز، تولید و باز نشر گسترده و متنوع محتوای نماز در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و تخصصی در امر ترویج و توسعه نماز برگزار می‌شود.

کریمی اضافه کرد: نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نماز و شیوه‌های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز از موضوعات پیشنهادی، و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی موضوع ویژه این جشنواره است.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۳ بخش عمومی شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی (کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز و پاورپونت سازی و تخصصی شامل کدنویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های کوتاه نماز (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) و بخش ویژه شامل معرفی سایتها، وبلاگ‌ها و ... برگزار می‌گردد.
 
مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام در جشنواره از طریق سامانه اینترنتی به نشانی chb-namaz.ir با تکمیل فرم ثبت نام و آپلود مجموعه آثار حداکثر تا حجم ۲ مگابایت انجام می‌شود.
 
کریمی با بیان اینکه مهلت ثبت نام و شرکت در این جشنواره از ۱۵ دی ماه امسال آغاز شد افزود: تا کنون یک هزار و ۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار داشت: نتایج بررسی آثار ارسالی، پنجم اردیبهشت ماه ۹۶ از طریق سایت جشنواره اعلام می‌شود.

کریمی اضافه کرد: مراسم اختتامیه جشنواره، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ۹۶ و با تقدیر از ۱۱۰ اثر برتر در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی از علاقمندان خواست جهت کسب اطلاع بیشتر به دبیرخانه جشنواره به نشانی استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، ستاد اقامه نماز استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ و ۰۳۸۳۳۳۳۰۷۷۰ تماس بگیرند.

 انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار