شهرکرد؛

ارسال ۲۳۰۰ اثر به اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

۲ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در شهرکرد ارسال شد.

اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از ارسال ۲ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی خبر داد.

وی گفت: پس از دو مرحله پالایش و داوری آثار ارسالی، در مجموع یک هزار و ۴۹۸ اثر به مرحله نهایی داوری رسید و ۸۰۲ مورد حذف شد.

کریمی افزود: آثار رسیده به مرحله نهایی داوری شامل ۹۰۲ وبلاگ و وب سایت، ۱۲۶ اثر در شبکه‌های اجتماعی، ۱۰۹ پاورپوینت، ۵۷ استیکر، ۶۳ آلبوم تصویری، ۱۹ قالب وبلاگ، ۱۱۲ اینفوگراف، ۶۷ نرم افزار و ۴۳ کلیپ است.

وی با بیان انجام داوری این جشنواره توسط مؤسسه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: نتایج نهایی این داوری، پنجم اردیبهشت ماه امسال از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی chb-namaz.ir اعلام می‌شود.

کریمی اظهار داشت: اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در ۳ بخش عمومی شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی (کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز و پاورپونت سازی و تخصصی شامل کدنویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های کوتاه نماز (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) و بخش ویژه شامل معرفی سایتها، وبلاگ‌ها و ... ویژه گروه سنی ۱۳ سال به بالا برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نماز و شیوه‌های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز از موضوعات پیشنهادی، و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی موضوع ویژه این جشنواره است.

کریمی، ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه بویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی با گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، توانمند سازی و آموزش‌های مهارتی، تخصصی و معارفی نماز، تولید و باز نشر گسترده و متنوع محتوای نماز در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و تخصصی در امر ترویج و توسعه نماز را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

وی یادآور شد: مهلت ثبت نام و شرکت در این جشنواره از ۱۵ دی ماه ۹۵ تا تا ۱۵ فروردین ماه جاری بود.

کریمی افزود: آیین اختتامیه جشنواره، ۱۲ اردیبهشت ۹۶ همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم و با تقدیر از ۱۱۰ اثر برتر در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
دیگه شرکت نخواهم کرد .
آخرین اخبار