شنبه 21 اسفندماه؛

رونمایی از «سفرنامه نخل و آفتاب»

«سفرنامه نخل و آفتاب» همزمان با بیستمین سالگرد سفر امام خامنه‎ای به خوزستان با حضور مسئولان در ناحیه بسیج دانشجویی استان رونمایی خواهد شد.

رونمایی از «سفرنامه نخل و آفتاب»به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بهمن شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی خوزستان اظهار داشت: نخستین سفرنامه حضور امام خامنه‌ای در خوزستان شنبه 21 اسفندماه در ناحیه بسیج دانشجویی رونمایی می‌شود. «سفرنامه نخل و آفتاب» در بیستمین سالگرد حضور رهبر انقلاب در خوزستان و با هدف اشاره به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این سفر پرخیر و برکت منتشر شده است.

وی گفت: سفر رهبر انقلاب 20 سال پیش حضوری کارشناسی و هدف‌مند بود که مسئولان با مراجعه به این بیانات می‌توانند نقشه پیشرفت خوزستان را تدوین کنند. در این 20 سال گذشته به این بیانات امام خامنه‌ای در خوزستان اعتنایی کافی نشده است. اگر مسئولان این بیانات را در دستور کار قرار می‌دادند امروز وضعیت مردم خوزستان مناسب‌تر بود.

شهریاری با اشاره به طرح «550 هزار هکتاری کشاورزی» در خوزستان بیان کرد: طرح کشاورزی یکی از این طرح های پیشنهادی مقام معظم رهبری است که اگر همان 20 سال پیش مورد توجه قرار می‌گرفت بسیاری از مشکلات اجتماعی در خوزستان حل می‌شد.

مقام معظم رهبری در 18 اسفند ماه 1375 در سفری 8هشت روزه در خوزستان حضور پیدا کردند که در این مدت رهبر انقلاب با مردم شهرهای مختلف خوزستان دیدارهای داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.