ایران حمله تروریستی به بیمارستان کابل را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به بیمارستانی در کابل را محکوم کرد.

ایران حمله تروریستی به بیمارستان کابل را محکوم کرد
به گزارش خبرنگار  سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به بیمارستانی در کابل را محکوم کرد.
 
بهرام قاسمی ضمن تقبیح حمله غیر انسانی و ددمنشانه به بیمارستانی در کابل و ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت هولناک اظهار داشت: تنها راه مقابله با پدیده شوم تروریسم در منطقه و  افغانستان، عزم و اجماع جهانی و خشکانیدن مسیر کمک‌ها و پشتیبانی‌های مادی و معنوی به این گروههای تروریستی است.
 
 اضافه می‌شود صبح امروز (چهارشنبه 18 اسفند) در پی حمله تروریستی به بیمارستان نظامی شهر کابل 5 تن کشته و 66 تن دیگر زخمی شدند.

اسماعیل کاوسی سخنگوی وزارت بهداشت و درمان افغانستان گفت: پیکرهای سه کشته و شصت وشش مجروح از محل درگیری به بیمارستانهای پایتخت منتقل شده‌اند.

سخنگوی گروه تروریستی طالبان در افغانستان مداخله این گروه را در حمله امروز به بیمارستان سردار محمد داود خان در کابل رد و اعلام کرد در این حمله مداخله‌ای نداشته است.
 
گفته می‌شود گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به بیمارستان نظامی «سردار محمد داوود خان» در منطقه دیپلمات نشین «وزیر اکبر خان» شهر کابل، پایتخت افغانستان را بر عهده گرفته است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
من به تمام خانواده های شهدا کشور افغانستان تسلیت می گویم .
آخرین اخبار