شیراز؛

شكست نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال كشور

مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های كشور با قهرمانی گیتی پسند اصفهان به كار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ٢٦ و پایانی لیگ برتر فوتسال كشور تیم لبنیات ارژن شیراز مقابل میهمان خود مس سونگون یكی از مدعیان قهرمانی قرار گرفت كه این بازی در پایان با ٢ گل به سود مس به پایان رسید .

 
مرتضی عزتی و ارم سوفات گل های تیم میهمان را وارد دروازه ارژن شیراز كردند .
 
در پایان لیگ برتر فوتسال كشور نماینده فارس با این شكست و ٣٥ امتیاز در مكان نهم جدول رده بندی قرار گرفت و شاگردان علی افضل در تیم مس سونگون با توجه به پیروزی تیم های گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز از كسب جام قهرمانی بازماندند و در جای سوم قرار گرفتند.
 
علی افضل سرمربی تیم مس سونگون در پایان این بازی از بازی خوب تیم ارژن تشكر كرد و گفت : خوشحال هستم كه مربیان خوبی مانند حمید كمالی در لیگ برتر وجود دارند كه تیم خود را با تمام أصول جوانمردی مقابل ما به میدان فرستادند و تا اخرین دقایق پاپس نكشیدند.
 
حمید كمالی سرمربی این لبنیات ارژن شیراز هم از تلاش بازیكنان خود تشكر كرد و گفت : در طول این فصل هواداران همیشه در كنار ما بودند اما متاسفانه مسئولان پشت تیم ما را خالی كردند و من هیچ وقت از انها تشكر نخواهم كرد و برای آنها متأسفم .
 
سرمربی ارژن افزود : بازی خوبی را مقابل مس سونگون رده سومی به نمایش گذاشتیم و اگر روز خوب دروازبان آنها نبود نتیجه چیز دیگری بود .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.