قم؛

تلاش گسترش فولاد وصبا برای کسب امتیاز

تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم جمعه ۲۰ اسفند به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛تیم فوتبال گسترش فولاد تنها سه امتیاز با تیم چهارم جدول ذوب‌آهن فاصله دارد و در صورت موفقیت در بازی‌های باقی‌مانده می‌توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.
 
 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در حالی در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صبای قم می‌رود که هفته گذشته در مشهد مقابل پدیده شکست خورد و در این بازی برای جبران شکست دیدار قبل خود پای به میدان خواهد گذاشت.
 
صبای قم  که در این فصل وضعیت چندان مناسبی ندارد، در این بازی نیز به فکر کسب امتیاز از تبریز است. این تیم در صورت پیروزی مقابل گسترش فولاد، می‌تواند خود را به تیم‌های بالاتر از خود در جدول رده‌بندی نزدیک‌تر کند.
 
تیم میهمان در هفته گذشته در قم مقابل فولاد خوزستان به‌ تساوی بدون گل رضایت داد. صبا در پنج دیدار خود تنها یک‌بار مقابل پرسپولیس شکست‌خورده و در سه دیدار گلی دریافت نکرده است. مسئله‌ای که حکایت از عملکرد موفق این تیم در خط دفاعی دارد.
 
گسترش فولاد در پنج بازی گذشته عملکردی ضعیف‌تری از صبای قم داشته است. آن‌ها در این تعداد دیدار، شش امتیاز کسب کرده‌اند. در دو بازی نیز در دقایق آخر پیروزی را با تساوی عوض کرده‌اند و در این بازی با انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی به مصاف صبا می‌روند تا به رده‌های بالای جدول نزدیک‌تر شوند.
 
شاگردان  کمالوند تنها سه امتیاز با تیم چهارم جدول، ذوب‌آهن فاصله‌دارند و در  صورت موفقیت در بازی‌های باقی‌مانده می‌توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.
 
یکی از مهم‌ترین موارد مثبت مشاهده‌ شده در این تیم، عملکرد قابل‌ قبول در خط حمله می‌باشد. آبی پوشان تبریز، پس از ناکامی در گلزنی مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس، در هر بازی نزدیک به دو گل به ثمر رسانده است.
 
دو تیم در نیم فصل اول نیز به مصاف هم رفتند که آن بازی نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
 
گسترش فولاد در این بازی لوسیانو پریرا،  سیدی و  دخسوس را در اختیار ندارد. صبای قم نیز بدون بازیکن محروم به مصاف این تیم خواهد رفت.
 
دیدار تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم جمعه 20 اسفند در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار بر عهده شریفی است وظهیری،  الوندی و شاهو اصلانی وی را در این امر یاری خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار