کرمان؛

اعزام هزارجهادگر دانشجوبه مناطق محروم استان در ایام نوروز

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: ۱۰۰۰ دانشجوی جهادگر در ایام نوروز به مناطق محروم جنوب استان اعزام می شوند.

اعزام هزارجهادگر دانشجوبه مناطق محروم استان در ایام نوروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر بهروز گفت: در ایام نوروز حدود هزار نفر در قالب ۳۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می کنیم.
وی در خصوص زمینه های فعالیت گروههای جهادی افزود: جهادگران دانشجو در عرصه های مختلف از جمله عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی و دامپزشکی در مناطق محروم فعالیت دارند.

وی گفت: فعالیتها در قسمت های مختلف خصوصا جنوب استان صورت می گیرد و رویکردشان بیشتر در حوزه های آموزش، توانمندسازی، پروژه های خرد مثل ساخت خانه عالم، مسجد، حمام، سرویس بهداشتی و آبرسانی است.

بهروز بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم تیمهای پزشکی به منطقه شهداد و جنوب کرمان اعزام داریم که در حوزه دندانپزشکی، پزشک عمومی و متخصص فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: برخی گروههای جهادی هم در حاشیه شهرها فعالیت دارند مثل شهرستان کهنوج و شهرستان بم البته فعالیتها در حاشیه شهرها به صورت مداوم صورت می گیرد و ایام نوروز هم مستثنی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی از ۲۷ اسفند شروع میشوند تا ۱۷ فروردین سال ۹۶ ادامه دارد و اولویت ما امسال بحثهای فرهنگی و توانمندسازی در کنار حوزه های اقتصاد مقاومتی و عمرانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار