ساری،

برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی

نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی امروز در استانداری مازندران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح استاندار مازندران با بیان مشکلات به وجود آمده برای صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی استان گفت: پیگیری ها برای رفع مشکلات صادرکنندگان به اندازه کافی انجام نشده است و مدیران دستگاههای دولتی باید با سازماندهی و تشویق بخش خصوصی به ایجاد رونق اقتصادی کمک کنند.

غلامرضا میرزایی رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی مازندران نیز در این نشست گفت: به دلیل پرداخت نشدن مطالبات دولتی و مشکلات اقتصادی بین اللملی، صادرات فنی مهندسی استان از 4 میلیون دلار از سال90 تا 93 هم اکنون به صفر رسیده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران هم با اشاره به اینکه دولت 100 میلیارد تومانی از محل یارانه، برای کمک به صادرات محصولات کشاورزی اختصاص داده است، افزود: از سال آینده صدور کارت بازرگانی، بررسی و به اشخاصی باهویت اصلی تاجر داده می شود.

راه اندازی پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی جویبار و صادرات آبزیان سال آینده از دیگر مسائلی بود که محمدپور عمران به آن اشاره کرد.

رئیس اتاق بازرگانی صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی مازندران گفت: هدف از بررسی کارت بازرگانی، جلوگیری از تخلف در صدور، برای افراد غیر بازرگان است.

مهاجر افزود: 800 کارت بازرگانی امسال در استان صادر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار