معاون دبیرکل حزب الله لبنان؛

حمایت برخی اعراب از اسرائیل، برای حفظ قدرت است

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد برخی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند تا کرسی‌های قدرت خود را حفظ کنند.

حمایت برخی اعراب از اسرائیل، برای حفظ قدرت استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیر کل حزب الله لبنان، تاکید کرد: هیچ وقت نباید فراموش کنیم که دشمنی به نام اسرائیل داریم؛ اگر چه متاسفانه برخی کشورها به تجاوزگری‌های اسرائیل کمک و حتی برخی کشورهای عربی از این رژیم حمایت می‌کنند تا کرسی قدرت خود را در کشورهایشان حفظ کنند.

شیخ نعیم قاسم گفت: ظاهرا ما کم کم در حال فراموش کردن دشمنی حقیقی به نام اسرائیل هستیم. این در حالی است که این رژیم تلاش می کند در کشورهای جهان نفوذ کند و سیطره خود را بر رسانه های جهان داشته باشد و در شورای امنیت و سازمان ملل نیز با شعارها و مظلوم نمایی های خود نفوذ پیدا کند.

شیخ نعیم قاسم گفت: اسرائیل همواره در برابر حزب الله، ایران و مقاومت فلسطین معترض است زیرا این‌ها نمی‌گذارند اسرائیل راحت و آسوده باشد. 

نعیم قاسم افزود: گویا این رژیم حق دارد سرزمین‌های دیگران را چپاول کند. متاسفانه برخی کشورها به تجاوزگری های اسرائیل کمک می کنند؛ حتی در بین کشورهای عربی نیز برخی از اسرائیل حمایت کنند تا از کرسی قدرت خود در کشورهایشان محافظت کرده باشند. اما ما باید هم صبر کنیم و هم حقیقت و واقعیت را روشن  و اعلام کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل تجاوز گر است. این رژیم از پنجاه سال گذشته تاکنون آتش جنگ‌ها را در منطقه خاورمیانه برافروخته است. این رژیم است که معادلات را در منطقه ما تغییر داده است و از گروه‌های تروریستی «داعش» و «جبهه النصره» حمایت می کند. اسرائیل، سوریه را ویران کرده است و همواره کشورها را تهدید می کند. بنابراین باید ما اعلام کنیم که مشکل اساسی اسرائیل است. تجاوزگر مشکل است نه کسی که بخواهد از خاک خود دفاع کند. تجاوزگر مشکل است نه مقاومت که برای حفظ کرامت خود دفاع کرده است.

وی افزود: اگر مقاومت نبود لبنان آزاد نمی شد و تکفیری ها ناامید از این کشور خارج نمی شدند و این ثبات و استقرار در کشور نبود. اسرائیل فریادهای خود را بلند کرده است تا گوش‌ها را کر کند زیرا می خواهد آنچه را که برای محقق کردن آن در عرصه میدانی ناتوان است از طریق رسانه ها به دست آورد. اسرائیل به خوبی می داند که در صورت ارتکاب هر گونه جنگی در منطقه، شکست سنگینی خواهد خورد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار