واکنش اینفانتینو به قضاوت بازی بارسلونا - پاری‌سن‌‌ژرمن

رئیس فیفا در واکنش به قضاوت پر انتقاد داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا گفت استفاده از ویدئو چک این اشتباهات را برطرف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پیروزی 6 بر یک بارسلونا در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، با حرف و حدیث هایی درباره نحوه داوری دنیز آیتکین ، از جمله اعلام پنالتی روی نیمار ، همراه بود.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا هم به تازگی به این مسئله واکنش نشان داده است.
اینفانتینو روز گذشته به خبرنگاران گفت: چه آن مورد خاص در آن بازی عادلانه بوده‌ باشد یا نه، باید قضاوت را برعهده داوران بگذاریم. 
آنچه که ما دیدیم، فارغ از نتیجه ای که در پایان رقم خورد، یک بازی باورنکردنی بود. این نشان می‌دهد که فوتبال یک بازی فوق‌العاده است.

رئیس فیفا افزود: در هیئت مدیره فدراسیون بین المللی فوتبال اگر می خواهیم قوانینی وضع کنیم باید واقعا مراقب باشیم ، زیرا فوتبال یک بازی باور نکردنی است.

در این مورد (پنالتی روی نیمار) ، من نمی دانم آیا اشتباه واضحی بوده است یا نه. اما در آینده، زمانی که اشتباهات واضحی وجود داشته باشد، این امر به وسیله کمک داور مسئول ویدئو چک اصلاح خواهد شد.بنابراین می توانیم مطمئن شویم که اشتباهات داوری نتیجه بازی های مهم را تعیین نخواهد کرد.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار