یاسوج؛

برپایی ۹۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی

جشن نیکوکاری در ۹۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد به منظور جمع آوری کمک های مردم کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مراسم نمادین جشن نیکوکاری در پایگاه مرکزی کمیته امداد باحضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم استان در عرصه‌های مختلف در زمینه رسیدگی به مستمندان همواره یاریگر این نهاد بوده اند گفت: جشن نیکوکاری از چهارشنبه ۱۸ اسفند با برپایی ۵۵۸ پایگاه ثابت،سیار،مدارس،بسیج و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان برگزار شده است. 

محبی افزود: در همین زمینه روز گذشته در ۴۶۸ مدرسه در استان پایگاه های جشن نیکوکاری برپا شد و دانش آموزان کمک های خود را اهدا کردند.

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را نهادینه کردن روحیه انفاق،احسان،نیکوکاری و کمک به هم نوع در بین کودکان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام گامی مؤثر در راستای جلب مشارکت دانش‌آموزان و تقویت روحیه نوع‌دوستی در میان آنهاست و تلاش ما بر این است که فرهنگ احسان و انفاق را بین دانش آموزان نهادینه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده دریافت کمک های مردمی در این زمینه است.

محبی از همراهی همه مسئولان در برگزاری جشن نیکوکاری قدردانی کرد و افزود: صندوق های ثابت و سیار کمیته امداد جمعه ۲۰ اسفند در میعادگاه های نمازجمعه کمک های مردمی را برای نیازمندان جمع آوری می کنند.

وی ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته در کمترین فاصله زمانی تا قبل از آغاز سال نو توسط امدادگران به دست نیازمندان و محرومان واقعی خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به صورت نقدی، کالا و خدمات جمع آوری و به ایتام و نیازمندان اهدا شد.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.