گیلان؛

برگزاری نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان گیلان با سازمان صنعت معدن و تجارت

نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان گیلان با سازمان صنعت معدن و تجارت استان عصر امروز برگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان پس از ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان گفت : امیدواریم با هم اندیشی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی رشد و توسعه ی صنعتی و تجاری گیلان تسریع شود .

منتظری همچنین با اشاره به فعالیت صنعت فرش در گیلان گفت باید با همکارب و تعامل و تسهیلات بیشتر به این صنعت در استان توجه بیشتر کرد .
 
رییس مجمع نمایندگان گیلان هم با اشاره به کارگاهها و کارخانجات تعطیل یا نیمه تعطیل گفت باید ریشه یابی کرد و دلیل تعطیلی یا نیمه کاره بودن این کاحدها مشخص شود و به ما نمایندگان اعلام شود تا ما هم در حد توان خود برای رفع مشگل واحدهای تولیدی تلاش کنیم.
 
عباسی زاده به زراعت چوب و بویژه صنوبر کرد و گفت درست است که گیلان قطب صنوبر کشور است اما نبود صنایه سلولزی در استان توجیه ندارد.
 
وی همچنین در مورد چای ،  برنج و ضایعات برنج گفت : سازمان صنعت ؛ معدن و تجارت گیلان باید به  صنایع بومی محصولات کشارورزی  بیشتر توجه کند.
 
جعفرزاده نماینده مردم رشت هم با انتقاد از نرخ بیکاری تصریح کرد : عدد اعلام شده کاهش نرخ بیکاری با امار بیمه شدگان هماهنگ نیست.
 
وی با ابراز تاسف و انتقاد از بانکهای عامل استان در همکاری با مردم گفت گویا بانکهای استان با دستورالعملهای بانک مرکزی هماهنگ نیست.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.