کرمانشاه؛

تور کرمانشاه گردی برای میهمانان نوروزی

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از برپایی تورهای رایگان "کرمانشاه‌ گردی" برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ وی با بیان اینکه شهر کرمانشاه 9400 خودرو تاکسی و آژانس دارد، اظهار کرد: روزانه بیش از یک میلیون نفر مسافر در سطح شهر با استفاده از ناوگان تاکسیرانی تردد می‌کنند. سجاد سلیمانی از استقرار و اختصاص چهار دستگاه تاکسی "ون" با طراحی مناسب نوروز به عنوان تور رایگان گردشگری برای خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی خبر داد و افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای اضافه شدن دو دستگاه خودرو دیگر نیز انجام گرفته است.

سلیمانی افزود: تورهای رایگان کرمانشاه‌گردی، جهت بازدید میهمانان و گردشگران نوروزی از تاق‌بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار و دیگر آثار تاریخی سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده اند.

سلیمانی با بیان اینکه نوروز گذشته چهار دستگاه "ون" به عنوان تور گردشگری در سطح شهر فعالیت داشتند، اظهار کرد: بیش از 2500 نفر از گردشگران و میهمانان نوروزی از خدمات این تورهای رایگان کرمانشاه گردی استفاده کردند.


سلیمانی افزود: تورهای رایگان "کرمانشاه‌گردی" از 29 اسفندماه آغاز و تا 12 فرورین ماه ادامه خواهد یافت در ایام نوروز پیش‌رو 100 دستگاه امداد تاکسی رایگان خدمات‌رسانی به شهروندان کرمانشاهی و میهمانان نوروزی در سطح شهر را بر عهده خواهند داشت.

سلیمانی افزود: همچینین در ایام نوروز چهار دستگاه خودرو واحد گشت و بازررسی در میادین ورودی شهر کار نظارت بر خدمات تاکسیرانان کرمانشاهی را بر عهده دارند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه سپس برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با صنعت گردشگری و توریسم برای رانندگان فرودگاه، پذیرایی از میهمانان نوروزی با سوغات کرمانشاه در ترمینال و فرودگاه و... را از جمله اقدامات انجام شده توسط تاکسیرانی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین عنوان کرد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.