ارومیه؛

دهیاران ،پل ارتباطی مردم و مسوولان

دهیاران بعنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان، همواره در راستای توسعه پایدار روستاها، تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در نشست دهیاران شهرستان نقده در محل فرمانداری این شهرستان، با بیان این مطلب، اظهارداشت: دهیاران عزیز با کمترین امکانات و مزایا در همکاری با سازمانها و نهادهای دولتی و ایجاد تسهیلات لازم در جهت ایفای وظایف آنان دلسوزانه در اداره و حفظ توسعه پایدار روستا همواره زحماتی زیادی متحمل می شوند.

مهندس محمود بدلی تعامل بیش از پیش دهیاران عزیز و تشویق مردم جهت آشنایی با نوع خدماتی که سازمانها بویژه این نهاد ارائه می دهند و همکاری همه جانبه را، از عوامل موفقیت و تسریع در تهیه و اجرای طرح های متنوع عمرانی در روستاها برشمرد، و خاطر نشان کرد: اکثر بافتهای مسکونی در روستاها در برابر سوانح آسیب پذیر می باشند، لذا تأکید نمودند در راستای ساخت و سازهای اصولی در روستاها که از رسالتهای مهم این نهاد ودهیاران می باشد نسبت به ترویج و تشویق مردم، جهت بهره مندی از تسهیلات 180تا200 میلیونی طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی، با این نهاد وبانکهای عامل همکاری شایسته بعمل آورده شود تا با ساخت خانه هایی مقاوم و تأمین مسکن مطمئن، جان و مال مردم در زمان بروز سوانح در امان باشد.

فرامرزی، فرماندار شهرستان ارومیه، اذعان داشت: بنیاد مسکن بیش از توان خود و بی وقفه در عمران وآبادانی روستاها زحماتی زیادی کشیده اند، که همکاری و تعامل بیش از پیش دهیاران زحمتکش را جهت ارائه خدمات عمرانی با این نهاد، فرا خواندند.

در این نشست در خصوص اجرای طرح هادی در تمامی روستاها، بهرمندی از طرح قیر رایگان جهت آسفالت معابر در روستاها، بازنگری بعضی از طرح های هادی، و... مطالبی ارائه شد که توسط مدیرکل بنیاد مسکن استان و کارشناسان این نهاد مورد بررسی قرارگرفتند.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.