شتاب اجرای طرح های هادی در آذربایجان غربی

با مشارکت و تامین بخشی از اعتبارات اجرای طرح های هادی در روستاهای استان توسط استانداری آذربایجان غربی ، اجرای این طرح ها شتاب می گیرد.

بهشتاب  اجرای طرح های هادی در آذربایجان غربی گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در دفتر استاندار صورت گرفت، گفت: اجرای طرح های گاز رسانی ، آب روستایی ، راههای ارتباطی به روستاها ، احداث مدارس روستایی و اجرای طرح های هادی در اولویت برنامه های استان برای توسعه و عمران روستاها و ایجاد فضای مناسب برای روستائیان است .

سعادت ادامه داد: اجرای طرح های هادی در کنار ایجاد فضای مناسب برای زندگی روستائیان ، تاثیر ویژه اجتماعی و فرهنگی در مناطق روستایی دارد.

وی با اظهار تاسف از روند کند اجرای طرح های هادی در مناطق روستایی استان گفت: در حال حاضر اجرای طرح های هادی در روستاهای استان کمتر از متوسط کشوری است.

وی از آمادگی استان برای تامین بخشی از اعتبارات اجرای طرح های هادی در استان خبر داد و گفت: بر اساس توافق انجام شده از سال جاری سالیانه 200 میلیارد ریال از طرف استانداری و 200 میلیارد ریال نیز از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح های هادی در روستاهای استان تا رسیدن به میانیگن کشوری اختصاص می یابد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و نگاه ویژه آقای سعادت استاندار آذربایجان غربی به توسعه زیر ساختها و عمران روستایی از آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تامین بخشی از هزینه های اجرای طرح های روستایی در استان آذربایجان غربی خبر داد .

شاملو در ادامه میانگین اجرای طرح هادی در روستاهای کشور را 43 درصد عنوان کرد و گفت: متاسفانه میانگین اجرای طرح هادی در آذربایجان غربی 20 درصد است و ما امیدواریم با تامین سالانه 400 میلیارد ریال اعتبار از طرف استانداری آذربایجان غربی و بنیاد مسکن روند اجرای طرح های هادی در آذربایجان غربی شتاب گیرد.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح های هادی در استان شتاب می گیرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.