اردبیل؛

آغاز خانه تکانی شهری برای استقبال از بهار در اردبیل

طرح استقبال از بهار با عنوان خانه تکانی شهری به همت شهرداری اردبیل از امروز در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهردار اردبیل در مراسم آغاز طرح استقبال از بهار در اردبیل گفت: همه عوامل اجرایی و نیروی انسانی شهرداری اردبیل در این طرح به خدمت گرفته شده است تا در روز های پایانی سال و همچنین در شروع سال جدید بتوانیم خدمات ویژه ای به شهروندان عزیز در اردبیل ارائه کنیم.

حمید لطف اللهیان افزود: همه تمهیدات لازم برای برقراری نظم و انضباط و بهسازی معابر شهری پیش بینی شده و امروز به صورت نمادین این مراسم شروع شده و تا پایان 15 فروردین ماه سال 96 این طرح در اردبیل ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به زمستان سختی که امسال در اردبیل پشت سر گذاشتیم و بارش های شدیدی که بوده اختلالاتی در معابر شهری ایجاد شده است که به عزم جدی شهرداری بر رفع معایب و برقراری انضباط شهری، تنظیفات شهری و رفت و روب در روزهای پایانی سال است.

شهردار اردبیل افزود: این طرح در حالی شروع می شود که متاسفانه در حادثه اخیر که در محله استاد شهریار اردبیل تنی چند از شهروندان را از دست داده ایم که امیدواریم چنین حوادثی تکرار نشود تا بتوانیم شهری ایمن و سالم و شهروندی سالم را برای شهروندان فراهم کنیم.

لطف اللهیان همچنین از آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: آسفالت معابر شهر اردبیل به دلیل بارش سنگین برف در زمستان امسال خراب شده بود که به محض گرم شدن هوا این مشکلات رفع خواهد شد.

وی گفت: عملیات اصلی عمرانی شهر اردبیل به محض اینکه شرایط جوی و فنی ایجاب کند با همه توان خود همه عوامل شهرداری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده اند تا بتوانند در خدمت شهروندان اردبیل باشند و اهتمام همه عوامل شهرداری مبنی بر رفع نواقص و بهسازی معابر شهری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.