اردبیل؛

برگزاری نخستین جشن "استقبال از بهار" در شهرستان خلخال

شهردار خلخال گفت: به منظور اجرای برنامه‌های شاد در سطح شهر خلخال نخستین جشن استقبال از بهار در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی علایی افزود: پس از گذشت 84 سال از تاسیس شهرداری خلخال شاخصهای توسعه شهری خلخال مورد توجه واقع نشده و متاسفانه توسعه‌یافتگی این شهر مورد اهمیت قرار داده نمی‌شود و پیشرفت این شهر همسو با شهرهای هم‌تراز آن در سایر مناطق کشور نبوده است.

وی افزود: با توجه به قدمت شهردای خلخال متاسفانه بسیاری از شاخصهای توسعه شهری در مقایسه با سایر شهرها پایین است و نیاز است با همکاری سایر مسئولان دستگاههای اجرایی این برنامه‌ها در سال آینده عملیاتی شده و گامهای بلندی برای پیشرفت خلخال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و گردشگری برداشته شود.

شهردار خلخال گفت: درآمد محدود شهری در رابطه با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخشهای مختلف گردشگری از جمله اهداف شهرداری در توسعه همه جانبه شهر، ارتقای سطح رفاه عمومی و زیباسازی چهره شهر متناسب با نیاز شهروندان و نیز ایجاد نشاط اجتماعی برای جلوگیری از روند رو به رشد مهاجرت از این شهر به سایر شهرهای کشور ضرورت دارد.

علایی بیان کرد: جشن استقبال از بهار و آغاز خانه‌تکانی شهری از چهارشنبه برگزار می‌شود و امسال برای نخستین بار برنامه‌های شاد در آستانه سال نو در جشن استقبال از بهار اجرا و زمینه استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی با فراهم شدن اسباب آسایش گردشگران فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیاز است که اقدامات لازم برای توسعه شهری انجام شود و استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای شهر خلخال به‌کارگیری شود تا بتوانیم از این طریق شاهد بهبود وضعیت و رسیدن به پیشرفتهای قابل توجهی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.