اردبیل؛

آمادگی کامل راهداران استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بسیج همه امکانات و انجام تمهیدات لازم آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی که در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های نوروزی راهداری سخن می گفت با بیان اینکه حضور راهداران در جاده ها باید باعث دلگرمی و آرام بخشی مترددین و مسافران باشد بر ساماندهی و نظافت راهدارخانه ها،مساجد بین راهی،نصب تابلو و شستوشوی آنها،نگهداری ابنیه فنی،رویه های آسفالت،آزاد سازی و پاکسازی حریم راهها برای استفاده مسافرین نوروزی تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت ریزی گرم در شهرستانهای پارس آباد،نمین و مشگین شهر اظهار امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط جوی عملیات لکه گیری و خط کشی راههای شریانی استان به سرعت انجام شود و بعد از تعطیلات عید نیز روکش آسفالت جاده ها با تلاش راهداران انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت : ۲ شرکت امداد خودرو با ۱۵ دستگاه بصورت شبانه روزی در جاده های استان به مردم شریف و مسافران عزیز نوروزی ارائه خواهند کرد.

رحمتی از نصب ۸ هزار بنر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۱۱ پیام ایمنی و ترافیکی از جمله سفری ایمن با رعایت فاصله و هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت در جاده های مواصلاتی سراسر استان خبر داد و افزود:شیوه نامه جدید فعالیت گشت راهداری همزمان با ایام نوروز اجرایی می شود و برای ارائه خدمات هر چه بهتر ۴ دستگاه خودروی تویوتا دوکابین به آنان اختصاص داده ایم.

وی که در جمع مدیران راهداری شهرستانهای استان اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ گونه افزایش کرایه ای نخواهیم داشت افزود : در کنار جابجایی مسافران نوروزی با ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس،مینی بوس و سواری بیش از ۲۳ هزار نفر نیز با ۴۸۰ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان های راهیان نور طی ماههای اسفند و فروردین جابجا می شوند.

وی از اعمال محدودیت های ترافیکی از ۲۶ الی ۳۰ اسفند برای انواع کامیون و تریلی خبر داد و تصریح کرد: این محدودیت ها در محورهای اردبیل آستارا و اردبیل سرچم از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در تاریخ های اعلام شده اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.