اردبیل؛

بهبود وضعیت معابر با بیش از ۲ هزار تن آسفالت در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری برای بهبود وضعیت معابر سطح شهر اردبیل استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان گفت: سرمای زمستان سال گذشته وضعیت آسفالت شهر اردبیل را دگرگون کرد و برنامه ریزی برای آسفالت ریزی با شروع گرما آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مستمری در زمینه وضعیت معابر شهر اردبیل در روزهای آغاز سال 96 اجرا شد، تصریح کرد: 2 هزار و 160 تن آسفالت از ابتدای سال جاری برای بهبود وضعیت معابر سطح شهر اردبیل استفاده شده است.

لطف اللهیان با تاکید بر اینکه این روند در روز های گرم فصل بهار برای بهبود وضعیت آسفالت معابر ادامه خواهد داشت، ادامه داد: نظارت دقیقی بر کیفیت آسفالت برای جلوگیری از وقوع چنین وضعیتی توسط کارشناسان صورت می گیرد و امیدواریم در آینده شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر باشیم.

وی با بیان این مطلب که برخی از معابر به دلیل تخریب زیاد آسفالت به طور کامل زیر سازی خواهند شد، اظهار داشت: اکیپ های آسفالت ریزی به طور کامل در سطح شهر فعال هستند و روند عملیات بهسازی معابر خسارت دیده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
ضمن تشکر از مسئولین خدوم ااردبیلخواهشمند است در مکانهایی که امکان آسفالت ریزی با دستگاههای مخصوص وجود ندارد از آشفالت ریزی دستی پرهیز کنید آخه موج آسفالت چقدر دیگه. اینطوری بدلیل مسطح نبودن خیابانها آسفالت هم زود از بین میره
آخرین اخبار