هیچ مبلغی در ازای حذف دفترچه بیمه از افراد گرفته نمی شود/ آماده باش تامین اجتماعی در ایام عید

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: نیروهای ما در مراکز درمانی تامین اجتماعی در آماده باش کامل به سر برده و شهروندان در این ایام عید با مشکل مواجه نخواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی همتی گفت: برنامه های ویژه نوروز سازمان تامین اجتماعی در تمام مراکز و زیر مجموعه های این سازمان از روز جمعه 27 اسفندماه آغاز و تا روز 13 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نیروهای ما در آماده باش کامل بوده و در تمام روزهای تعطیل رسمی و غیر رسمی به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات اورژانسی را اولویت اصلی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهارکرد: اصلی ترین تمرکز نیروها به مسئله اتفاقات اورژانسی اعم از ارائه خدمات به شهروندان تصادفی و یا بیمارانی که مبتلا به برخی از بیماری های ناشی از سفر شده اند، موکول شده است.

همتی ادامه داد: پزشکان ما در مراکز تامین اجتماعی در شیفت های مختلف حضور دارند و این طور نیست که بیماران با مشکل کمبود پزشک مواجه شوند.

وی در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون حذف دفترچه های درمانی تاکید کرد: برای حذف دفترچه ها و پیگیری سایر مسائل، نیاز نیست که هیچ یک از بیمه شدگان ریالی پرداخت کنند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان باید مراقب فریب افراد سودجو باشند زیرا ممکن است افرادی با بیمه شدگان تماس گرفته و از آنها درخواست کنند که در ازای واریز مبلغی، مقدمات حذف دفترچه بیمه آنها را فراهم کنند.

منبع:میزان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.