اصفهان؛

بیش از 3900 بازرسی از اصناف گلپایگان انجام شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: سه هزار و 939 بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات واحدهای صنفی این شهرستان در 11ماه امسال انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی یوسفی امروز در جمع خبرنگاران افزود: با این تعداد بازرسی، 310 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت از سوی واحد بازرسی این اداره به 265 گزارش مردمی در باره تخلفات صنفی نیز رسیدگی شد، گفت: با اجرای گشت مشترک واحدهای صنفی نیز در 11 ماه امسال، 98 پرونده تعزیری تشکیل شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان، گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت روی اقلام کالا، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت موازین بهداشتی و قاچاق را از مهمترین تخلفات واحدهای صنفی معرفی شده به تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان اعلام کرد.

یوسفی همچنین از اجرای طرح نظارت نوروزی با انجام گشت های مشترک و مستقل این اداره از اول اسفند امسال تا 30 فروردین سال آتی برای نظارت روی واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود :در کنار طرح نظارتی، دو فروشگاه بزرگ، سه تعاونی مصرف و 63 واحد صنفی تعیین شده، با فروش فوق العاده اقلام مورد نیاز مردم در شب عید را با 10 الی 15 درصد تخفیف به مردم عرضه می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان با اشاره به کشیک واحدهای صنفی مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروز گفت: برای تنظیم بازار ایام عید، اقلام تخصیص یافته شامل برنج، شکر، گوشت منجمد مرغ و قرمز و میوه با همکاری اداره جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی با نرخ مصوب در بین شهروندان توزیع می شود.

وی گفت: سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت و تلفن 57453000 واحد بازرسی اتاق اصناف گلپایگان آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.