اردبیل؛

خدمات رسانی 500 دستگاه خودروی پلیس در طرح نوروزی اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ۵۰۰ دستگاه خودروی پلیس در طرح نوروزی استان اردبیل خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عبدی افزود: با نزدیک شدن به ایام آخر سال و تعطیلات نوروزی طرح نوروزی اردبیل با فعالیت چهار هزار نفر شروع به فعالیت می‌کند و 500 دستگاه خودروی پلیس در طرح نوروزی اردبیل خدمات‌رسانی می‌کند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح نوروزی ارائه خدمات به مسافران و ترددکنندگان و ایمن‌سازی جاده‌ها برای جلب رضایت افراد است که امیدواریم با همکاری و مشارکت همدیگر بتوانیم گامهای موثری در این زمینه برداریم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و بتوانیم وضعیت جاده‌ها را کنترل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: انتظار داریم که رانندگان تمام نکات ایمنی را مبنای کار خود قرار دهند که خوشبختانه این موضوع در 90 درصد رانندگان به طور کامل رعایت می‌شود و متاسفانه عده کمی از افراد قوانین را زیرپا می‌گذارند که امیدواریم با رعایت قوانین شاهد بهبود وضعیت باشیم، چرا که در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

عبدی با اشاره به این‌که تلفات در جاده‌های استان اردبیل 48 درصد کاهش یافته است، بیان کرد: این موضوع نشان دهنده توانمندی و تلاش شبانه‌روزی مسئولان در رابطه با این موضوع است که به طور حتم با تداوم این موضوع شاهد ساماندهی وضعیت جاده‌ها و کاهش تلفات و تخلفات خواهیم بود.

وی اظهار کرد: طرح نوروزی پرحجم‌ترین و بزرگترین طرحی است که در استان اردبیل همزمان با کل کشور در حال اجرا است و نیاز به هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها دارد که امیدواریم بتوانیم با اجرای موفق این طرح به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و استقبال خوبی از مسافران و گردشگران داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.