گیلان؛

آمادگی مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست جهت بازدید مسافران نوروزی

تمام مناطق گردشگری ، طبیعی و تحت مدیریت حفاظت محیط زیست گیلان در ایام نوروز با داشتن پتانسیل بسیار بالا آماده بازدید مسافران و علاقمندان به محیط زیست هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت : بیش از دو هزار نسخه پوستر معرفی مناطق محیط زیست استان و ده هزار نسخه پوستر هشدار دهنده و آموزش مدیریت پسماند در پاسگاه ها و مراکز بازدیدکنندگان استان آماده شده تا از طریق محیط بانان در اختیار مراجعین قرار گیرند.
قربانعلی محمدپور  افزود : مراجعین می توانند از موزه تنوع زیستی واقع در اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز در ایام تعطیل بازدید داشته باشند .
 
وی  توصیه ی رعایت نظافت و مدیریت پسماندهای تولید شده توسط بازدیدکنندگان ، توجه مسافران را به این نکته جلب کرد تا در حفظ محیط زیست و طبیعت کوشا باشند .
 
محمدپور در ادامه تصریح کرد:  کلیه محیط بانان در مناطق تحت مدیریت خود آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص بازدید از حیات وحش و چشم انداز های بی نظیر طبیعی هستند.
 
پارک ملی بوجاق کیاشهر ، تالاب بین المللی انزلی، تالاب بین المللی امیرکلایه لاهیجان ، پارک طبیعت گردی لوندویل آستارا که محل نگهداری مرال و گوزن زرد می باشد از جمله مناطق پیشنهادی برای بازدید مسافران نوروزی است  .
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.