دستگیری سارقان کیف قاپ در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری دو نفر سارق سابقه دار را با ۱۸ فقره کیف قاپی با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دشتی خبر داد.

دستگیری سارقان کیف قاپ در دشتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی و داخل خودرو در سطح شهر خورموج طی یک هفته گذشته، این موضوع در اولویت کاری پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی و تجسس کلانتری مرکز با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی نسبت به شناسایی سارقان کیف قاپ اقدامات لازم را انجام داده و دوربین‌های مدار بسته در طول مسیر های احتمالی محل تردد سارقان مورد بازبینی قرار گرفته که در نهایت پس از تلاش های فراوان تصویری از سارقان که توسط یکی از دوربین های مداربسته در آخرین سرقت به دست آمده بود با تصویر سارقان سابقه دار و حرفه ای مطابقت داده شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هر دو نفر سارق به نام های «الف- ب» و «م- ت» دارای سوابق متعدد کیفری با این روش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ صیادی با بیان اینکه در بازرسی از محل مخفیگاه متهمان، مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل گوشی تلفن همراه، طلاجات و غیره کشف شد، اظهار داشت: این افراد در بارزجویی های پلیس به هفت فقره سرقت کیف قاپی ، ۹ فقره سرقت درون خودرو ،یک فقره سرقت اماکن دولتی و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سارقان بیشتر سرقت های خود را غالبا در ساعات اولیه شب و توسط موتور با سر و صورت پوشیده با سوء استفاده از غفلت رهگذران در محله های خلوت انجام می دادند. علت و انگیزه خود را اعتیاد و تامین هزینه خرید مواد مخدر و گذران زندگی بیان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با تبریک آغاز سال نو به هموطنان، در توصیه هایی به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: همیشه هنگام مکالمه با تلفن و حمل کیف حاوی اسناد و اشیاء با ارزش در مکان های خلوت با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنید و همیشه کیف قاپی معمولا با موتورسیکلت های تندرو و یک نفر ترک نشین با کلاه انجام می شود بنابراین مواظب این قبیل موتورسواران باشید. و سریعا موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنید.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.