کشف ۲۹ کیلوگرم حشیش از خودرو سواری پراید در دیلم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ۲۹ کیلوگرم حشیش را از یک خودرو سواری پراید کشف کردند.

کشف ۲۹ کیلوگرم حشیش از خودرو سواری پراید در دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عبدالله خسروانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد کشفیات چشمگیری هستیم.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقات شبانه روزی، فردی به نام «ع- ن» که به صورت خانوادگی در پوشش مسافر نوروزی قصد داشت مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از محور مواصلاتی استان بوشهر به استان خوزستان انتقال دهند شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری عوامل پلیس شهرستان‌های دشتستان و دیلم این فرد را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید و با همکاری همسرش در حال انتقال محوله مواد بود، در ورودی شهرستان دیلم متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به صورت حرفه‌ای در زیر صندلی عقب جاساز شده بود کشف و هر دو نفر متهم را برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر دیلم انتقال دادند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.