همدان؛

توزیع میوه تنظیم بازار در استان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان گفت: میوه تنظیم بازار در حال توزیع است.

توزیع میوه تنظیم بازار در استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عباسی گفت: میوه طرح تنظیم بازار با نرخ دولتی در یک صد و ۷۶ غرفه در حال توزیع است.

وی گفت: میوه تنظیم بازار در همدان شامل سیب و پرتقال است که با توجه به تصمیم کمیته راهبردی استان با قیمت هر کیلو چهار هزار و 300 تومان به بازار عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف از عرضه محصول سیب و پرتقال به بازار، تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده است گفت: تأمین میوه مورد نیاز بازار مد نظر دولت نیست بلکه عرضه میوه در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت انجام می‌شود.

عباسی عنوان کرد: در تأمین میوه طرح تنظیم بازار با توجه به سهمیه کشوری استان مشکلی وجود ندارد و میوه سیب و پرتقال در سردخانه های استان برای اجرای کامل طرح موجود است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه قیمت میوه در طرح تنظیم بازار نمی تواند با قیمت میوه در بازار تفاوت چشم گیری داشته باشد افزود: قیمت محصول سیب و پرتقال توسط کمیته راهبری استان با عضویت دستگاه های اجرایی مرتبط با تنظیم بازار و با توجه به شرایط بازار تعیین می‌شود.

عباسی افزود: مردم در  استان همدان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره 124 تماس حاصل کنند تا با متخلفان برخورد انجام گیرد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار