اصفهان؛

شاهین‌شهر، ایرانی کوچک با مردمانی بزرگ است

استاندار اصفهان گفت: شاهین‌شهر، ایرانی کوچک با مردمانی بزرگ است و به این دلیل باید بهترین امکانات و خدمات را در اختیار داشته باشند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شاهین‌شهر اظهارداشت: خداوند را شاکریم که این فرصت را به ما داد که تعداد قابل توجهی از طرح‌های مهم و اثرگذار این شهر را افتتاح و به مردم فرهیخته شاهین‌شهر هدیه کنیم.

وی افزود: در طول 3.5 سال گذشته بالغ بر 12 هزار و 700 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر105  هزار میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در شأن مردم نبوده و باید چندین برابر باشد، گفت: با توجه به شرایط سخت دولت و محدودیت‌های موجود، در مجموع عملکرد خوبی در این خصوص شاهد هستیم و بی‌انصافی است که بگوییم کاری انجام نشده است چراکه این کار نهایتاً انقلاب خواهد بود.

وی ورود بخش خصوصی به اجرای پروژه‌ها را قابل تقدیر خواند و تصریح کرد: حدود55  درصد از پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و این مهم حاکی از عزم ملی در احداث پروژه‌های عمرانی در سطح استان است؛ استان اصفهان یک استان سرآمد در داخل و خارج از کشور و قلب تپنده ایران است و این سرآمدی باید با سعی و تلاش مجدانه ادامه یابد.

زرگرپور با تأکید بر اینکه نباید ناامیدی به جامعه پمپاژ شود، عنوان داشت: اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است و همه امیدواریم که انتخاباتی باشکوه، با ابهت و با حضور حداکثری مردم را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما باید دست در دست یکدیگر با وحدت و همبستگی در مسیری قرار بگیریم که انتخابات سال آینده را باشکوه، پر ابهت، با امنیت و سلامت کامل برگزار کرده تا چشم طمع دشمنان کور شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو دو کار مهم در کشور صورت می‌گیرد، متذکر شد: مدیریت کلان کشور و مدیریت محلی در انتخابات تعیین می‌شوند.

وی در ادامه تأکید کرد: شهرداری‌ها نوعی حکومت محلی و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران هستند و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز به عنوان یک نوع مردم سالاری پیشرفته‌ای که اصل مدیریت محلی را به عهده گرفته‌اند را قلمداد کرد.

زرگرپور با اشاره به اینکه شوراها، شهرها را اداره می‌کنند، بیان داشت: باید در انتخابات شوراها افرادی انتخاب شوند که به مسائل شهرها آگاه باشند که قطعا توسعه شهرها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برخی از شهرداری‌ها در خصوص ساخت و سازها، برخی در زمینه پارک‌سازی و خدمات سطح بالا و تعدادی هم به مسائل اجتماعی و ساخت فرهنگ سراها می‌پردازند، یادآور شد: عده‌ای می گویند آینده شهرها به علم و تکنولوژی وابسته است و باعث خوشحالی است که در این زمینه برخی از شهرداری‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند.

استاندار اصفهان در ادامه ابرازداشت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری اعم از شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر توانسته‌اند امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای شهروندان شهر به ارمغان آورند و مجموعه مدیریت شهری با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و هوشمندانه در شهر در برخی از اقدامات عمرانی، از مدیریت شهری اصفهان نیز بالاتر گام برداشته‌اند و این مهم را باید به مردم و مدیریت شهری شاهین‌شهر تبریک و تهنیت عرض کرد.

وی خاطرنشان کرد: شاهین‌شهر، ایرانی کوچک با مردمانی بزرگ است و به این دلیل باید بهترین امکانات و خدمات را در اختیار داشته باشند و اینک توسعه هوشمند و همراه با خلاقیت برای شهروندان شاهین‌شهری فراهم شده است.

زرگرپور اضافه کرد: شاهین‌شهر، شهری مستعد و نمونه در استان است و از تمام مسؤولان شاهین‌شهر که شبانه‌روز برای توسعه و آبادانی شهر و به منظور رفاه و آسایش شهروندان تلاش و همت می‌کنند قدردانی و تشکر می‌کنم.

گفتنی است آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شاهین‌شهر با حضور رسول زرگرپور، فرماندار، امام جمعه شاهین‌شهر و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان، جمعی از مسؤولان شهرستان و اقشار مردم برگزار شد.

بهره‌برداری از ساختمان مدرسه 12 کلاس شهدای مدافع حرم، بهره‌برداری از ساختمان فرهنگسرای هنر، بهره‌برداری از ساختمان ایستگاه اتوبوس مکانیزه، بهره‌برداری از ساختمان فرهنگسرای دانش و خلاقیت، بهره‌برداری از فاز یک مجموعه تفریحی گردشگری و تفریحی شاهین‌شهر از جمله پروژه‌هایی بود که در این آیین افتتاح شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.