اصفهان؛

صدور پروانه‌های شهرسازی الکترونیک در اصفهان

شهردار اصفهان از صدور پروانه‌های تک‌برگی nfc شهرسازی الکترونیک در منطقه 13 به عنوان طرح پایلوت شهر اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد  امروز در چهل و ششمین مراسم «هر هفته با چند افتتاح» با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی شهرداری اصفهان در دهه فجر سال جاری اظهارکرد: این هفته با افتتاح چندین طرح جدای از طرح‌های دهه فجر در منطقه 13 اصفهان حاضر شده‌ایم.

وی افزود: منطقه 13 اصفهان یکی از مناطق کمتر برخوردار این شهر محسوب می‌شود و نیاز است تا توازن در ارائه خدمات و امکانات به شهروندان و ساکنان این مناطق نسبت به دیگر مناطق شهر اصفهان برقرار شود.

شهردار اصفهان از افتتاح ورزشگاه شفق در این منطقه خبر داد و گفت: این ورزشگاه به تأمین سرانه‌های ورزشی این منطقه کمک قابل توجهی خواهد کرد؛ کلنگ‌زنی پروژه‌ها در منطقه 13 در حوزه‌های متنوعی صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به توسعه معابر و احداث ساختمان معاونت خدمات شهری اشاره کرد.

وی با اشاره به افتتاح طرح شهرسازی الکترونیک در منطقه 13 خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته تاکنون درصدد اجرای این طرح در شهر اصفهان بودیم که این طرح در منطقه 13 به عنوان طرح پایلوت شهر اصفهان اجرا شد.

جمالی‌نژاد با تأکید بر ضرورت تک‌برگی شدن شهرسازی الکترونیک عنوان داشت: رونمایی از پروانه‌های تک‌برگی nfc شهرسازی الکترونیک از دیگر طرح‌هایی است که امروز انجام شد.

وی با اشاره به موفقیت شهرداری منطقه 13 در حوزه فرهنگی یادآور شد: اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه 13 نشان می‌دهد که نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان به مناطق کمتر برخوردار نگاهی بسیار جدی است.

شهردار اصفهان اذعان کرد: منطقه ناژوان در عین حالی که به عنوان ریه شهر اصفهان محسوب می‌شود اما ساکنان آن به دلیل همجواری با پارک جنگلی و تنفس دود ناشی از آتش، با مشکلاتی مواجه بوده و هستند که طی جلساتی مشکلات آنان به زودی حل خواهد شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.