آمادگی اردوگاه های خوزستان برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از اسکان مسافران راهیان نور بدون مشکل در استان خبر داد.

آمادگی اردوگاه های خوزستان برای پذیرایی از کاروان های راهیان نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سروان نادرمحمد میسایی، مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان درخصوص آخرین وضعیت اسکان راهیان نور در استان اظهار کرد: ورود کاروان های راهیان نور به خوزستان از 20 اسفندماه آغاز شده و تردد آن ها در یادمان های استان به صورت معمول تا 13 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
 
وی افزود: گر چه تمهیدات لازم برای خدمات دهی و اسکان راهیان نور تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اندیشیده شده اما از آنجا که تعداد زیادی از این مسافران را دانش آموزان تشکیل می دهند از 13 فروردین ماه شاهد بازگشت راهیان نور خواهیم بود.
 
محمدمیسایی اذعان داشت: اسکان راهیان نور یکی از مسائل مهمی بود که در سال جاری مسئولان استان به خصوص سپاه خوزستان در خصوص آن تلاش فراوانی داشتند.
 
مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: در سال های گذشته راهیان نور در مساجد و مدارس اسکان می یافتند اما اکنون 3 اردوگاه متمرکز کشوری ، 9 اردوگاه استانی و غیر متمرکز و 2هتل آپارتمان پذیرای راهیان نور در خوزستان می باشند.
 
وی بیان داشت: یکی دیگر از مشکلاتی که در سال های گذشته راهیان نور با آن مواجه بودند جاده های منتهی به یادمان ها بود که با اقدامات انجام شده تمامی مسیرها تا نقطه صفر مرزی در خوزستان از وضعیت مناسبی برخوردار می باشند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.